SOMMER :) Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har ikke hatt det til nå, er i uke 33. Men når vi reiser på ferie om ca to uker tar jeg det nok med meg. Hva med dere andre? Har dere det i veska??
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Ja, nå har jeg det alltid med meg (er i uke 40) og har hatt det de siste ukene. Det ligger i vesken.
Gullkorn Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har det alltid med meg,for jeg havnet på sykehuset her pga altfor sterke kynnere,og da lå det så klart hjemme.. Lærte av det for å si det sånn.. Så enten så har jeg det liggende i bilen eller så er det i veska mi når vi er noe sted... Så slipper du sure miner fra legen hvis du er så uheldig som meg å ikke ha det med......
@nne p@ l@nne Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Nei det har jeg ikke, men nå står det ikke noen spesielle opplysninger på det. Og det som er spesielt med meg og som må taes hensyn til i forholdt til eventuell fødsel er at jeg er resus minus og hvis de ikke kan lese det i journalen min (har vært innlagt og født før på samme sykehus) så hadde de sikkert ikke fått med seg det utifra og lese helsekortet heller. Men hvis du har spesielle opplysninger der som de på sykehuset burde få med seg så bør du ha det med deg.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Har hatt det i veska siden jeg fikk det. Vet alltid hvor det er, og glemmer det aldri. Skal du på ferie hadde jeg ihvertfall tat det med, er jo ikke bare å svippe innom hjemme å hente hvis du skulle trenge det. *bank i bordet*
SOMMER :) Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 Hmm kanskje jeg skal bli flinkere til å ha det i veska. Har vært på utrolig mange kontroller. De har vel kanksje opplysningene i jounalen på sykehuset. Men kan jo hende jeg havner på et annet sykehus... Ja fra nå av skal det ligge i veska.... :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hadde det ikke før,men nå syns jeg det er veldig greit. Det ligger fast i veska og da vet jeg hvor jeg har det og så har jeg det med hvis det skulle være noe.
elly belly Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har hatt det i veska siden jeg fikk det. )
Raych Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Nei, jeg har det ikke med meg. Bruker aldri veske, men jeg kunne selvfølgelig hatt det med i bilen da:) Det ligger trygt hjemme på sin faste plass som både jeg og mannen min vet hvor er hvis det må hentes:)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Ja, det ligger i veska. har hatt verdens greieste svangerskap, så det står ikke så mye spennende på det kortet, men da har jeg det hvis de spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå