Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 vi har hvert borte en uke, og dermed har det blitt liggende litt skittentøy mens vi var borte. tomte alt ut på gulvet og sto på hodet og sirteret... og dermed ser jeg LARVER .( så hvertfall 5 stykker ( en ganske stor, de andre bittesmå) men så ikke etter dem mer heller, vil heller holde meg uvitende til resten ) de må jo ha kommet pga av smekker med babymatrester.. men fy faen såååå jævlig ekkelt. nå skla alt vaskes opp i dag ( om jeg så må være våken hele natten) og gulvet skla skrubbes med klorin..... ÆSJ æsj æsj æsj.....
Honningmelon Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Sikkert kommet av det, ja.... fysj, da hadde jeg blitt kvalm. Hater sånne kryp!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ...stakkar deg..hehe
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 uææææh, larver faktisk! :-O Takk, det var dette jeg trengte for å gå å henge opp klær og sette på en ny maskin før jeg går på jobb. Hehe... =)
Gjest irismor Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Var det sånne små hårete larver?? Ta støvsugeren og støvsug badegulvet før du skrubber i vei. Kan være sånne larver som blir til melbiller. Kvitt deg med evt larver på avveie. Støvsug først, så skrubb.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 studerte dem ikke så veldig for å si det sånn..... men tror ikke de var hårete, men skal nok støvsuge likevel:) forferdelig ekkelt altså...... motbydelig ekkelt. tror jeg kommer til å tenke på det de neste gangene jeg skla stikke hånden ned i klesbunken/kurven ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå