Gå til innhold

må bare si en EKKEL ting- ble helt kvalm jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har hvert borte en uke, og dermed har det blitt liggende litt skittentøy mens vi var borte.

tomte alt ut på gulvet og sto på hodet og sirteret... og dermed ser jeg LARVER .( så hvertfall 5 stykker ( en ganske stor, de andre bittesmå) men så ikke etter dem mer heller, vil heller holde meg uvitende til resten )

de må jo ha kommet pga av smekker med babymatrester.. men fy faen såååå jævlig ekkelt. nå skla alt vaskes opp i dag ( om jeg så må være våken hele natten) og gulvet skla skrubbes med klorin..... ÆSJ æsj æsj æsj.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert kommet av det, ja.... fysj, da hadde jeg blitt kvalm. Hater sånne kryp!

Skrevet

æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ...stakkar deg..hehe

Skrevet

uææææh, larver faktisk! :-O

Takk, det var dette jeg trengte for å gå å henge opp klær og sette på en ny maskin før jeg går på jobb. Hehe... =)

Gjest irismor
Skrevet

Var det sånne små hårete larver?? Ta støvsugeren og støvsug badegulvet før du skrubber i vei. Kan være sånne larver som blir til melbiller. Kvitt deg med evt larver på avveie. Støvsug først, så skrubb.

Skrevet

studerte dem ikke så veldig for å si det sånn..... men tror ikke de var hårete, men skal nok støvsuge likevel:) forferdelig ekkelt altså...... motbydelig ekkelt.

tror jeg kommer til å tenke på det de neste gangene jeg skla stikke hånden ned i klesbunken/kurven ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...