Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere på facebook.

Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg skal forandre navnet mitt på facebook. Jeg har jo giftet meg så det er jo ingen som vet hvem jeg er lenger. Så jeg må legge inn mitt gamle etternavn, så folk kjenner meg igjen.

Lurer også på hva det vil si å "POKE" noen. Har spurt mange, men ingen kan gi meg noe ordentlig svar.

Takk for hjelpen. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poke er det samme som nudge på msn, uten lyden. En form for prikkedøden kan man si. Når du poker noen, får de beskjed neste gang de logger på.

Tror du kan bytte navn.

Skrevet

Å poke tror jeg betyr at hvis det er noen du ikke er i samme nettverk som; så kan du ved å poke dem (mulig de må poke tilbake og) så profilen deres i så og så lang tid... Jeg har iallefall set på profiler til folk som ikke er i samme nettverk som meg etter å ha blitt poket og poket tilbake...

Ja, jeg er elendig på å forklare =P

For å endre navn: Gå på Account helt øverst i høyre hjørne. Under Settings vil det være et felt som heter Change Name =)

Skrevet

går fint å bytte navn, det har jeg gjort... du går inn på account og Change Name, men det blir sendt inn som en slags søknad, så det går et par dager før det skjer no...

Skrevet

poke = pikke på skulderen.. er et engelsk uttrykk for det =) det er vel bare en form for hei her er jeg, uten at man egentlig har noe å si =)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Da har jeg fikset det! =) =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...