♥Emma*21febr06♥ Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Snuppa her er skikkelig sur og lei seg om dagen! og nå ar det vart i flere dager, er jo kjempe sliten for hun vil helst bærest på, er sur og grinete. Og til vanlig er hun alltid blid og fornøyd. Hun har fått 8 tenner og nesten en jeksel, men tror hun holder på med en hjørnetann og ny jeksel... Greit nok at de kan være utilpass når tanna bryter gjennom, men dette har jo vart i noen dager..
Mockanin Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Minsten hadde en lang periode hvor han var sur grinete og ikke sov stort om natta. Så poppa det ut 4-5 tenner på rappen og da kom den blide og fornøyde gutten som sover natten gjennom tilbake
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 jupp... rett og slett drittsur når han får tenner!! ) ikke noe særlig å være rundt han når han er i det humøret!
snowstorm73 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Min sliter med hver eneste tann han har fått. Helt grusomt, grinete om dagen og mye våken om natten. Han er 18 måneder og jeg gleder meg til den siste. Ikke moro det med tennene. Jeg prøver dentinox, virker det ikke får han paracet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå