Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Her er det sol fra skyfri himmel, jentene springer i sommerklær. Temperaturen er 36,5 grader i solveggen og 17,2 i skyggen. Helt vindstille på stillehavsøya idag ja. Bor på storfosna. Lufta vibrerer idag hos oss, tror gartneren meg har plantet for mye hekk og stauder,hehe. men godt er det.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Skiftende skydekke.. hehe.. Ser litt grått ut noen ganger,og så virker det som sola titter liiiitt frem før den førsvinner. Og så blåser det. Er ikke sikker på tempraturen. Ooooorker ikke å gå opp og sjekke.. hehe..
oktoberjentene;) Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 BLÅ himmel og SOL... her er det sommer Skal til byn å kjøpe en solseng nå som jeg kan slappe av på å kanskje et lite plaske basseng jeg kan kjøle bena i ... kos dere folkens
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 SOL SOL SOL og varmt i Lofoten Er så deilig!!! Vet ikke om jeg greier å sitte ute så lenge, men bare all energien sola gir meg er nok! Nyter det maks.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 tror disken på butikken blir robbet hvis den allerede ikke er det da, hvor blir det av den hersens isbilen de lovte da.
@nne p@ l@nne Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 SOOOL og nå skal jeg snart ut og nyte den:-)
fox`y Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hær e d strålende sol:O) deilig vær ja.... ska ut strax no... bor i trondheim...
Gullkorn Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Nes i Akershus (Hvam) er det knallvær!!!! Skikkelig varmt og ikke vits med bukse og genser i hvertfall! På med sommertøy. Legge seg ut i sola og bli bruuuun. Er jo fint å ha litt farge til man skal føde om 14 dager.. Jippi!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Strålande sol og eg trur temperaturen har kome seg over 20-talet allereie. Svinvarmt på balkongen, orka ikkje sitte ute lengre gitt *sveitt*
Raych Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Her ytterst på Fosen er det 26 grader i skyggen nå, og vi storkoser oss:) Jeg har hatt en fridag i dag, og har vært på verandaen og lest bok:) Godt å bare slange seg i sola.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Det er vaaaaaaaaaaaaaaaarmt å være gravid i hvertfall............men har vel ikke lov og klage=)
Filosofia m/supersprett Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 På Grünerløkka i Oslo leser jeg nå av 27 grader på gradestokken. Og det er meldt varmere i morgen.. phu.. Alt for varmt for meg nå.
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 enda en fra nes i akershus jo.. er alt for varmt for meg nå... venter til det blir litt kaldere for meg har ingenting å ha på meg som er tynt nok:S men bikini kommer fortløpende:) deilige sommer været
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå