2småihus!:) Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 De siste dagene har det skjedd noe rart i lysken, på begge sider...akkurat som om den svikter litt, og det kan gjerne skje når jeg står i ro, og da kjennes det liksom ut som om jeg nesten får en liten knekk og må endre stilling for å ikke "falle"!kjenner det også av og til når jeg sitter...veldig vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut, men er det kanskje noen som skjønner hva jeg mener og som har vært borti det, og vet hva det er??
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg skal føde mitt tredje barn i sommer. Har hatt bekkenløsning med mye smerte/problemer hvert svangerskap. Tror det er det du har fått, noen symptomer på bekkenløsning, altså. Det trenger ikke være så vondt, men det kan bare noen ganger være veldig vrient å stå, gå eller reise seg. Litt sånn "svikt" i lysken er heldigvis ikke farlig, men nå når du vet om det kan du jo være litt førevar og holde deg/støtte deg litt oftere. Du vil jo ikke falle! Ta museskritt når du går, prøv å tenke holdning og at du går beint, så forebygger du evt. smerter som kan komme i etterkant. Jeg går ofte med krykker for å avlaste, men som sagt har jeg hatt mye bekkenløsningssymptomer. Det er jo normalt at hormonene løsner deg litt opp i "føde-strukturen", men du får prøve å ha det mest mulig behagelig mens du venter på bebbisen!!! Lykke til!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Vet akkurat hva du mener. Er ute og går, og må plutseligt stoppe helt opp å stå der en liten stund, før jeg kan gå videre. Hehe. Lit lamt når jeg plutseligt stivner til der, men går alltid fort øve. Kjennes ut som det svikter helt i luskene. Ellers så gjør det også lit vondt der når jeg går. Varierer fra dag til dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå