Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Tiden begynner å næerme seg å anskaffe slike ting, som er behagelige for barselkvinner. Noen som vet om et mykt papir, som ikke smuldrer. Finnes jo mange myke papir på markedet, men syntes alle smuldrer når jeg tørker meg.
Twinny Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Husker ikke hva det heter, men på coop butikker selger de min favoritt;) 6 stk i en rosa/lilla pakke med coop merket på. Jeg er ekstremt sær på dopapir, så detta er bra:)
meg med den lille i magen:) Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 stemmer som er det mulig skriver. De selger det pådomus og rema, men det er ikke 6 men 4 ruller. maxi meter heter de som er kjøpt på rema. er hjerte figurere på papiret, eneste papiret som ikke smuldrer og setter seg fast her og der hos meg:)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Maximeter er forholdsvis mykt og det smuldrer ikke. Hater myke smuldredopapir jeg også, men ser ut til at vi er få som hater den, nesten alle jeg er på besøk til har disse ekle myke smuldredoparirene *grøsse*
2småihus!:) Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Jeg liker lambi-papiret jeg da....er jo litt dyrt, men etter at jeg har begynt å kjøpe det klarer jeg ikke gå tilbake til de andre sortene! finner ofte den 12 pack-en på tilbud!
meg med den lille i magen:) Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Vet du Sommer-barn, jeg har prøvd lambi, er man fortvilet angående dasspapir tenker man ikke på økonomi, men sorry de smuldret og satte seg fast i mellom kjønnsleppene he he, det er skikkelig ekkelt asso:)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Takk for svar, da får jeg ta meg en tur på coop og kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå