3 blå Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Da har min nye samboer møtt faren til litjen for første gang. Vi skulle hente han på vei hjem fra bryllup. Vi satt på en parkeringsplass å venta ei lita stund, og så kom de. Det var nydelig vær, så vi satt ute. Når x-en og litjen kom og såg oss stoppa han ca 2 meter fra oss, han ville tydelig ikke komme bort til oss. Jeg gikk bort for å hente litjen, og min sambo kom etter når minsten hadde oppdaga han. Han vinka og pekte på sambo De hilste på hverandre, men x-en ga tydelig beskjed om at han egentlig ikke var interesert. Jeg sa at vi var nå voksne mennesker...mente at det måtte gå an å hilse på en normal måte. Da pekte han på meg, og mimte "fuck off" før han snudde på helen og gikk... Var det feil å la de hilse på hverandre? Jeg synes det hadde vært mer idiotisk å la de stå 2 meter fra hverandre egentlig... Vi har vært sammen i snart 1 år, så det er jo en stund siden bruddet også...
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Synes du gjorde det rette jeg, er heller exen din som burde gå noen runder med seg selv kanskje.....Men det er et ganske ømt punkt det der, det må jo sies.... Håper det ordner seg for dere:o)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Ikke feil å la dem hilse på hverandre nei, man er da voksen og skulle kunne takle dette selvom det kanskje er vanskelig for han x'en din (om han ikke er kommet over deg) Det går seg nok til etterhvert skal du se *trøsteklem*
Mockanin Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 På tide dem møter hverandre. Skulle egentlig tro at xn din var interesert i å vite hvem som hadde med barnet hans og gjøre. Desverre er det ikke til å komme fra at enkelte ikke er voksne i det hele tatt.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 HVis han ikke vil møte din "nye" fyr synes jeg ikke du skal tvinge dem. De trenger da ikke å ha noe med hverandre å gjøre...Blir litt som å be om problemer...
rampetrollet Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Var han ikke forberedt på at din samboer var med ? Kanskje han ble tatt litt "på sengen" om han ikke visste om det og at han ble lei seg over å se deg med en annen.. (selv om man vet om dette så blir det litt annerledes å se det in real life ..) Om han visste om dette på forhånd, syns jeg det var utrolig barnslig oppførsel.. Uansett så skjønner jeg at du reagerer på dette og synst det var tåpelig..
3 blå Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2007 De trenger ikke sette seg ned å ta en kaffe, men siden vi bor sammen og jeg har hovedomsorgen for litjen så føler jeg det hele som en naturlig ting at de hilser på hverandre. Hadde gjerne blitt for dumt hvis min "nye" fyr skulle sitte i bilen og gjemme seg vekk... Jeg kan forstå at det kan være vondt for den personen som har blitt forlatt, men jeg tror nok jeg hadde vært litt nysjerrig på hvordan dama til x-en og stemora til litjen hadde sett ut/oppført seg osv... Vi er voksne og alle vi 3 har på en eller annen måte omsogsansvar for samme lille gutt.
3 blå Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2007 Jeg sa på torsdag når jeg leverte minsten at VI skal i bryllup i helga, så VI kommer å henter han der og der på søndag... Tror nok han skjønte det, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå