Gå til innhold

Når begynte barna deres og krabbe.. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 7 måneder og krabber ikke enda.. Er rett rundt hjørnet nå da:o) Han prøver og prøver men får det ikke til jo.. ;o) og han blir så sinna! Hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den ene 6-7 mnd og hun andre 9 mnd.

Skrevet

7,5 mnd var hub da hun krabbet, ålte seg fram da hun var 6,5 mnd. Minstesnuppa har seff ikke begynt ennå, hun er bare 6,5 uke gammel.

Skrevet

Ikke alle barn som krabber heller....hehe

Markus er snart 10 mnder og han krabber ikke, tar livet stort sett veldig med ro han.... Likner litt på mora si kan man si, jeg akte meg fram når jeg satt jeg.....Og det har han er begynt med også....Artig;o) Ellers forsvinner han bakover og rundt når han ligger på magen.....

Skrevet

min begynte da han nettopp var blitt 7mnd:o)

bare noen dager over husker jeg.. bare på to uker forandra gutten seg helt.. rett før han var 7mnd "lå han bare der", rikka seg knappt fra flekken.. etter et par dager krabba han, og ei uke etter det reiste han seg!

Så her forandra ting seg lynraskt..og han farta rundt bordet og sofaen før han ble 8mnd.. det var så gøøøy!! (og ikke minst mye travlere:o)

Skrevet

Han krabbet da han var 10 mnd, men så lærte han seg å gå da han var 10,5 mnd, så da ble liksom ikke krabbingen så interessant lenger. Jeg var visst helt lik da jeg var liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...