Prinsesse 22.07.07 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet om jeg kan få modnings akupunktur på gjøvik? Evt hvor og hvor mye det koster.
oktoberjentene;) Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Dytter litt jeg.. lurer jeg også.. har termin noen få dager før deg
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 vet ikke,men måtte bare innom å si til alviola at du har post:) have a nice day;)
gobop Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Jeg vil anbefale Dag Lokrheim, han er kjempeflink:)
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 hei:) har ingen anelse.. men ville bare si vi har termin på samme dag, venter også jente. bor i kr.sand men i løpet av sommeren er vi kanskje på flyttefot til gjøvik:) så da sees vi kanskje på føden!! lykke til
**Junigravid** Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Ei på føden gjør dette! Hun har eget rom hjemme hvor hun kan holde på. Bor på Kolbu. Bare ring føden så får du navn og nummer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå