Gå til innhold

Hvordan lage sunn vannis?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage noen ispinner til 1 åringen min i varmen. Noen som vet om det går an å fryse Nestle fruktbeger med forskjellige røde bær? Eller har noen andre sunne forslag?

På forhånd takk for hjelpen;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fikk jeg tips om her hvertfall! Å fryse ned sånn fruktmos!

Skrevet

frutti kan man bruke.

også kan man lage smoothies og putte i isformer...

Skrevet

Du kan også blande yoghurt med fruktmos. Da blir det et lite deilig måltid.

Skrevet

Takk begge to!! Da prøver jeg det;-) Nam, nam!!

Skrevet

Får prøve med Biola i, den er det jo ikke så masse sukker i.. Takk til deg også!

Skrevet

tenkte bare jeg skulle nevne et kjempekult tips jeg fikk en gang-

kjøp ispinner på en hobbybutikk og stikk en ispinne igjennom lokket på et yoghurtbeger og putt i fryseren.. så er det bare å ta av begeret når det har ligget en stund og du har en fin liten is, kan jo bruke yoghurt med redusert sukker =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...