Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Tenkte jeg skulle lage noen ispinner til 1 åringen min i varmen. Noen som vet om det går an å fryse Nestle fruktbeger med forskjellige røde bær? Eller har noen andre sunne forslag? På forhånd takk for hjelpen;-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Det fikk jeg tips om her hvertfall! Å fryse ned sånn fruktmos!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 frutti kan man bruke. også kan man lage smoothies og putte i isformer...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Du kan også blande yoghurt med fruktmos. Da blir det et lite deilig måltid.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Får prøve med Biola i, den er det jo ikke så masse sukker i.. Takk til deg også!
mandapus Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 tenkte bare jeg skulle nevne et kjempekult tips jeg fikk en gang- kjøp ispinner på en hobbybutikk og stikk en ispinne igjennom lokket på et yoghurtbeger og putt i fryseren.. så er det bare å ta av begeret når det har ligget en stund og du har en fin liten is, kan jo bruke yoghurt med redusert sukker =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå