Phøøøni Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei ! Håpa du har det greit med barn i magen! Gode ønsker fra ei Lofotjenta t ei anna:)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Ikke så veldig greit lengre, men snaaart ferdig nå
nr 2 i oktober? Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 flere lofotjenter her? så koseli. har følt meg helt alene jeg!!! jeg har 52 dager igjen jeg...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Tror Lofoten er et fruktbart område i år Mange som er gravide!!! Men d er jo gøy
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 God morgen moniccen!!! Var lite på nett i går, men tenkte mye på hvordan det gikk med deg på føden i går..... (klippet plen i hele går omtrent- vaggende som en gås) Var inne en liten snartur i middagstiden og fikk oppdatert meg litt (leste tråden du og attpåklatt hadde)..... KS på torsdag....såååå spennende. Du er jo straks ferdig!!!! Klokkeslett? Fødsel 14.07.07.....uhuuuul jeg vil også..... Nårtid hadde du egentlig termin?? 28.juni?? Det må være veldig rart å ha en eksakt dato å forholde seg til.....under en uke igjen...... :)
Sluffsa Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 hehe er å fra Lofoten, like før vi kan ta bim treff her:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå