Gå til innhold

Bag eller trillekofert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å begynne å pakke så smått.

Er det dumt å pakke i en trille koffert?

Syntes det er lettere å holde orden i en koffert enn i en bag.

Er i uke 33 nå,så det er jo på tide å begynne med litt....................

Noen andre som pakker nå og har noen tips til hva jeg burde ta med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pakket i en liten trillekoffert.. Syntes det var smart jeg da.. :)

Skrevet

Skal pakke i trillekoffert når den tid kommer.

Hvis ikke må jeg dra med meg den gedigne bagen, og det vil i hvertfall se teit ut.

Skrevet

Jeg går for en liten trillekoffert. Har ikke begynt å pakke enda, er 38+1 dag så det er vel på tide. Har handlet inn bind og ammeinnlegg, og vasker klær til den stor gullmedalje nå.. Samt at jeg har ladet opp både digital og videokamera..Så det er vel bare å putte tinga i kofferten. kanskje idag??

Skrevet

Jeg har pakket i trillekoffert. Er bare i uke 32, men er godt i gang ;-)

Skrevet

Trillebag, og av den enkle grunn at den kan låses...vet aldri hvem som har lange fingre....

Har jo tross alt kamera og penger etc..og jeg har blitt frastjålet lommeboka mi på sykehus en gang før:(

Jeg er nesten ferdig pakket, mangler bare de tingene jeg bruker til daglig selvsagt, men har skrevet lapp til min kjære som henger på kjølkeskapet, så forhåpentligvis så klarer han å raske med seg disse siste tingene;)

Har forresten pakket ned:

masse gode store truser

kosebukse

t-trøye

sandaler

hårføner (til å tørke seg nedentil...)

masse toalettartikler

nattbind

kameralader

xl1 tabletter til å knaske under fødsel, hvis ikke apetitt er på topp, og det drøyer veldig;)

Det var det;)

Skrevet

TRILLEKOFFERT! definitivt =)

Skrevet

Jeg pakket i en trillekoffert sist. Mye mer praktisk enn en bag synes jeg i alle fall. Orket ikke å drasse på en bag, men en trillekoffert klarte jeg å dra med meg:)

Skrevet

Jeg brukte bag, men vil oppfordre alle til å bruke trille koffert. Det er så mye mer lettvint når du skal hjem og ike er sæææææææææææærlig sugen på å bære tungt... myyyyyyyyyye lettere å få med seg, når du/dere skal ha med dere barne i bilsete eller lignende, alt utstyret ditt og alle de gavene man får..

Så trillekoffert er å anbefalle.

Skrevet

Har egentlig overhode ikke tatt stilling til dette spørsmålet men jeg tror det blir bag, jeg har nemlig ikke tenkt til å bære den selv:-)

Skrevet

Blir vel en liten bag på meg ja... skla ikke ha med meg så grusomt mye så:P Og tviler på at det blir så mye gaver og blomster å drasse med for oss heller.. skla være der kortest mulig og jeg vet at de fleste kommer på besøk når vi kommer hjem.. Blir vel å bruke samme veska som forrige gang, og da var den ikke halvfull en gang.. og den verka er ikke sånn veldig stor..

Skrevet

Her blir det bag. Og den blir ikke så stor, bor under 5 min. unna sykehuset. Bagen er lett å løfte på, og kan presses inn i de små låsbare klesskapene som de har på barsel.

Skrevet

jeg har startet å finne fram alt jeg skal ha med, men må hente skiboksen for å få plass til alt. Den kan også låses;)

Skrevet

Du verden! Skiboks, det var en god ide! Med vuitton mønster? Hehe!

Ta med i bagen de klærne som du elsker, men bare bruker hjemme, og helst ikke vil bli sett i offentlig ;) Hehe. Deilige joggebukser og t-skjorter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...