Gå til innhold

4-5 måneder. Hvor mye sover de...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...om dagen? Og i løpet av hele døgnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 5 mnd i morgenog sover slik.. 3 dupper på alt mellom 1-2 timer..og legger seg 7, sover til ca 04-05format, og til 7- 8.. nå vokner hun i midlertideig et par ganger på natten, men da gir vi henne bare tutten så sover hun videre..dette er noe hun har begynt med i det siste.. men håper det bare er en periode!

Skrevet

Jenta mi er snart 4 mnd og sover ca 3 ganger om dagen. Hun legger seg ca kl 20 er våken 1 eller 2 ganger om natten for pupp og sover gjerne til 07.30-08.00.

Lurene på dagtid er mellom 1og 3 timer lange. Noen morgener våkner hun fryktelig tidlig, da blir det 4 lurer i løpet av en dag. Jeg justerer henne litt hver dag slik at hun legger seg for kvelden til mer eller mindre samme tid hver dag, siden vi har fått en fin rytme på kveld/natt.

Skrevet

Min sover fra 20.00-06.00 på natta , abrutt av en amming ca. Sover også to dupper på dagen på ca 1-3 timer.

Skrevet

Min er snart 4mnd og sover stort sett 3 ganger. En ganske fort etter morgenstellet,30min-1time, så en lengre lur på ofte 3 timer og en liten på ettermiddagen,helst ikke for seint. Legger henne for kvelden rundt 21.

Skrevet

Glemte natta. Våkner 2-3 spiser,så rundt 6 og sover da til 8-9.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...