Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Vi skal ut og nyte sola,først på butikken og så ut i sandkassen etterpå Elsker sommeren:) Får til og med tørka klær på en dag ute på verandaen,weee:D Ha en strålende dag ALLE sammen:) Klemmer fra Lisa&Noah
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Nå skal jeg slenge i meg litt frokost mens sjarmøren leker.. Så skal han ha litt mat etterhvert, så tar vi oss en trilletur mens sambo maler Etterpå skal vi på en liten kjøretur =) Ja, så skal jeg rydde litt når vi er tilbake fra trilleturen =)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Har prøvd å legge poden tidlig i dag slik at v i slipper å avbryte leken med en to timers lur mellom 11.30 og 13.30..er stille oppe nå, så tror faktisk det gikk:o) Da er planene våre å dra i åpen barnehage.. de har utedag i dag, så da får vi kost oss masse i sola:o) I tillegg så må jeg få hengt ut noe klær, og klippt gresset..og hente en gammel båt hos mamma så vi får lagd sandkasse til poden:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå