Gå til innhold

merker jo ingenting til disse kynnerne;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

er sikkert kjempeheldig, men "savner" det på en måte litt, likevel.

alle andre snakker eller skriver jo om kynnere som kommer hele tiden.

kjenner dem ikke en gang etter sex;)

 

er i uke 33, hodet til babyen er festet og alt.

 

hmmm...men de kommer vel sterkere etterhvert da.

*jeg vil ogsåååå*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldig du. i dag er det helt intenst her. kommer hver gang jeg reiser meg opp.

Skrevet

jeg er 40+5 altså 3 dager over termin og ikke hatt en eneste kynner som jeg har merka hittil. Litt fustrerende, men jm og lege sa jeg skulle være glad for at jeg slapp. Så sitter veldig spent å venter på tegn som kanskje kan være starten på fødsel c;)

 

Lykke til videre!

Skrevet

Merket ikke noe til kynnere i mitt første svangerskap, men denne gangen kommer de ofte....er visstnok mer vanlig at flergangsfødende kjenner de...

Skrevet

hehe, anette venter junijente- 3 dag.

veldig bra skrevet. for hvordan skal man kunne merke forskjellen på rier og kynnere når man ikke har merket kynnerne;)

 

Skrevet

Kynnere hele tiden her. Er andregangs i uke 36. Ikke noe å være misunnelig på! Forrige gang hadde jeg bare kynnere de siste dagene på slutten, tror jeg.. man husker så dårlig. Nå har jeg hatt dem i månedsvis... Glad baby'n er ferdig utviklet ihvertfall, når de kom tidlig og var veldig intense ble man jo kjempebekymret. Vær glad du slipper!

Skrevet

Jeg hadde ingen merkbare kynnere med nr 2, og når jeg i uke 37 trodde at, nå begynner kynnerne å komme var det vist fødsel på gang:-)

Skrevet

Kjente svært lite kynnere 1. gang jeg var gravid. Det er i dette svangerskapet jeg virkelig har fått stifte bekjentskap med de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...