Maja☆ Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Nå i sommervarmen, har dere langarmet eller kortarmet body på babyene? Vet ikke om det kanskje blir for varmt å ha langarmet eller for kalt å ha kortarmet. Tenker jo at de skal jo ligge i vogna i skyggen. Er så utrolig usikker på hva jeg skal kle på han. Der er jo meldt at det skal være 24 grader her i oslo i dag.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 vi kler i forhold til vinden - skarp vind = langermet, lite vind = kortermet. Jeg ville valgt kortermet i vogna i 24 grader, da babyen der blir skjermet for vind. Jeg har et helseteppe og et ull-babyteppe under vogna som jeg kler av og på ettersom temperaturen forandres om dagen. Det er lettere å regulere det enn klær.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 PS:kommer jo litt an på alderen på babyen da, min er snart 5 mnd
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Bor i Fr.stad, og min skal ha på seg en sparkebukse-body sak.. Med korte armer og korte ben.. Med pledd over seg i vogna.. Han var kjempevarm i bare langarma body og dyne igår..
mammantil2+1 Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har kun på kortermet body og et par sokker i vognen+ei tynn lita bomullslue. Det er så lunt og godt nedi vognen og med et lite teppe eller tynn dyne over så er det mer enn nok. Evt. ta med skift så kan du heller kle på hvis det blir lite. Men blir det 24 grader i Oslo i dag, så er det mer enn nok:-)
Maja☆ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 glemte å skrive at han er litt over 5mnd
mammantil2+1 Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Snuppa er snart 4 mnd og hun bruker kortermet
Honningmelon Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Jenta mi er 6 1/2 mnd og bruker kortermet. I går var det 24 grader, og da lå hun naken en stund også.
jippii Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 prinessa vår er 3 mnder å hun bruker også kortermet.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 jeg fødte i April i fjord, og min brukte korterma body sommeren igjennom! Flere dager han bare lå i bleia..vi hadde en kjempevarm sommer i fjord, så alle langerma bodyer var helt bortkasta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå