Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Har prøvd et par forskjellige brød, men alle setter seg fast i gommen hans eller på tunga.. Hva er best? Og skal jeg ta på noe eller venne han til bare brødet før jeg tar på leverpostei f.eks?
fleXibel Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 helsesøster sa bare vanelig kneip til å begynne med med f.eks leverpostei, prim..o.l. her gikk vi rett på leverpostei..men med bittesmå biter..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Da får jeg kjøpe det, og heller fryse ned skiver.. For det har vel en tendens til å bli fort tørt..?
fleXibel Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 ja de har det.. den på rema holder seg bedre enn den på kiwi iallefall...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Da får jeg trille bort på Rema etterpå =)
fleXibel Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Vi skal ta tidlig dupp vi da både jeg og snupp er helt ferdige.. så skal vi gå tur før vi hopper i bilen og henter pappa Han jobber overtid i dag..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2007 Ahhh.. Kjedelig! Ja, blir sliten etter en helg hjemmefra! Ut på kjøretur etter luren til sjarmøren vi =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2007 Tenkte ta en tur ut på Larkollen for å titte =)
fleXibel Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 det blir artigt vetdu.. er viktig å¨se ann stedet før en bestiller så en ikke sitter der på store dagen betuttet for at det ikke var som på bildet/beskrivelsen..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juni 2007 Jepp! Skal en tur på Isegran i morra tenker jeg..
fleXibel Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 har du link te isegran da? artigt å kikke på sånnt synes jeg
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. juni 2007 Nei har ikke det seh..
Storebror & Lillesøster Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Kneip er best,loff og grisla har lett for og klumpe seg,dessuten er det sunnere og bedre for mage/tarm med grovt brød... Boller har også lett for og kladde seg i ganen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå