mor til 3 små Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Ja, nå er det jo endelig blitt sommervær!!! Lurer bare på om dere med jenter har på de små noe under kjolen? Altså, truser eller noe på bleien? (noe brillebukse lignende)
SassyMom Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Nå her jeg en gutt da, men har sett småjenter i tights under kjolen! Kjempesøtt da
Ane4barn Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har på henne truser med litt blonder på stumpen - skikkelig nusselig :-) Har kjøpt mine på postordre (La Redoute), men tror du får tak i noe lignende på H&M og Lindex.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 I dag blir det kortermet body under kjolen
mor til 3 små Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Ja, det er jo kjempesøtt, men når det er skikkelig varmt så kanskje det blir altfor varmt å ha på seg?
mor til 3 små Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 Får ta mig en kikk på hm eller lindex da, dette er min første jente (har 2 gutter fra før) så alt med kjoler er litt nytt for meg..;o)
mor til 3 små Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2007 Ja, det går jo an att ha under noen kjoler. Kjolen hun hade igår var med ermer, så då gikk det ikke ann å ha body. )
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Pleier å kjøpe kjoler med tilhørende truser til jeg eller så har jeg på en sånn brillebukse med blonder på stumpen hehe er så nusselig atte.
mor til 3 små Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2007 Ja, de kjolane med fastsydd truse er jo kjempebra! Synd at langt fra alle har de da... ( Får ta meg en shoppingtur ikveld!!! )
mammmamia ** Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Har noen kjempesøte mamelukker til snuppa som hun bruker under kjole :-) Ellers bruker vi tights/shorts hvis det er litt kjøligere i lufta, eller bare en brillebukse/bleiebukse under, mange av kjolene til snuppa har løse, tilhørende truser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå