Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Det gjør meg ikke noe å ha dem i seg selv for de er ikke så vonde eller så fryktelig mange, men de får meg alltid til å tenke "Ja, kanskje, kanskje..." og så blir jeg like skuffet hver gang det dabber av igjen i stede for å bygge seg opp :-( Vet jo at det er vanlig, spesielt for fleregangs, men det er kjipt likevel!!!! Har i flere dager nå fått faste gode tak som har kommet ganske gjevnt, men (desverre) ikke vært så vonde, og så har det gitt seg igjen. Har vel prøvd alt nå, sex, Bitter Lemon, lakrisrot-te, sterk middag, rømmegrøt og kanel, annanas og bevegd meg så mye jeg orker med bekkenet, men nei... Vet jeg ikke bør være utålmodig enda, er jo fortsatt 6 dager til termin, men forrigemann kom på denne tiden i forhold til termin og da blir det bare til at en innstiller seg på det samme selv om en prøver å la være, og maseriene gir jo det jæ*** falske håper også. *mumle, mumle* Jaja, dagens frusterte innlegg fra meg. Hvordan går det med dere andre fødeklare da? Muffin, Merrily, Mami, Xenaen, Tjukkebollefeita og dere andre? Noen som har født her som jeg ikke har fått med meg? Har ikke vært her i helgen, vi har kost oss masse ute med ungene i finværet :-)
Alba44 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Skjønner veldig godt at dette er litt frustrerende, og at du venter veldig på veslegutten nå. Krysser fingrene for deg og satser på at han straks er klar til å møte verden )
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg er også like forventningsfull når disse takene kjennes og det gjør litt vondt og jeg har mensmurringer for første gang på 9 måneder. Men ikke noe her heller. Har enda 10 dager til termin, men de er lov og skynde seg litt for denne ungen spør du meg. Ble litt inspirert av alle dine gode forsøk på litt fortgang - tror det blir litt eksperimentering på meg i dag også!
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har ligget i sengen det meste av denne morgenen enda så fint vær det er ute og fuglene synger. Jeg har omtrent ikke fått sove i natt for jeg har hatt noen fæle smerter som har kommet og gått. Det har føltes ut som at alle innvollene mine bare presser seg nedover:/ Men jeg er jo førstegangsfødende og har ikke mye erfaring. Men etter hva jeg skjønner nå så kan det ikke være rier, for da hadde jeg bare visst det, som legen min sier. Men mulig falske? Skal uansett til legen i dag for jeg ble bitt av flått på torsdag og har merke etter den enda.. rødt og irritert. Sånt er jo litt skummelt, så bør sjekkes. Får høre da hva de smertene mine kan ha vært også...
anni69 Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Har lagt med mens/rier i natt jeg også. Men det er plutselig stoppet opp. Men på toalettet hadde jeg blodig slim, så håpe ,håpe. Sånn det startet sist.. Har termin i dag..
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Å heldiggris, blodig slim er jo et godt tegn da! Her er det ikke noe slikt :-( Baremurring og tak som går over, begynner igjen, går over, begynner igjen osv... Lykke til!
Regnbuemor til 2 Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Går i grunn bra her. Har gitt opp mange av kjerringrådene nå jeg. Men jeg tar fruktfiber og drikker lemon, fordi jeg syntes det er godt. Har mye vondter nå. Øm. Er veeeldig øm i magen. Skal til JM klokka to, og da skal jeg be om stripping.... Jeg orker ikke mer jeg. Driver faktisk og gråter litt nå. Har vært så flink med tanke på fødselsangsten min, men nå rakner det. Faan asså!
Phobia Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Hei Alva Jeg er også drittlei nå. Har hatt maserier og falske forhåpninger i nesten to hele uker. Riene begynte "skikkelig" på fredag kveld - forsvant når jeg la meg. Kom igjen lørdag kveld og forsvant når jeg la meg. Kom igjen søndag kveld og tror du faen meg ikke de forsvant når jeg la meg.Grrrrmph.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så - idag er jeg bare helt fremmed for tanken om å i det hele tatt få en baby jeg. Kommer sikkert aldri til å skje likevel....... '
natemor til 2 Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Har hatt maserier hver halve time i natt,... og slik har det vært i godt over en uke. Ligger bare og venter på at det skal ta seg opp.. men det gjør selvfølgelig ikke det.. og om dagen er alt greit.. Jeg har 8 dg til termin,.. men må vel gå to uker over.. KOM UT for Hel"¤%&
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Nå røyner det visst på for mange av oss her- jeg vil bare slutte meg til all klaging som allerede er skrevet her nå. Er så lei! Av å ha vondt og å få forhåpninger. I går var jeg virkelig nedfor, men har heldigvis klart å hente meg litt inn. Men siden da har jeg hatt tak til langt på natt- så stoppet de opp og siden ca 4 i natt så har jeg hatt sterke menssmerter og ligget med varmeflaske. Kan det ikke enten gå over i rier eller gi seg da? Orker ingenting- ligger bare krøllet sammen i sengen og svetter... Håper Mill@jenta får det som hun vil idag, så får iallfall en av oss født nå- var jo Maddemor sin tur i går:-))) Trenger å lese om disse fødslene jge, hvis ikke så hadde jeg helt mstet troen på at disse babyene faktisk har tenkt seg ut!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Var forresten godt, rett og slett, å lese at dette er tøft for flere- ikke det at jeg vil andre vondt, misforstå meg ikke- men fordi en føler seg jeg litt sytete og fæl også da...og når jeg leser at det er ikke bare jeg som sliter, så er liksom ikke det et sånt nederlag. Takk for at dere er her jenter:-))) *Krysser fingrene for at vi alle snart sitter her med babyene vår epå utsiden*
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Ja, det er alltid godt å se det er felre selv om man ikke unner andre det samme ;-) Har maddemor født??? Det har jeg ikke fått med meg! Hvordan gikk det og hva ble det? Nysgjerrig jeg, neeeeeida... ;-)
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Dytta opp innlegget fra Lone nå jeg. Hadde jo glemt å gratulere selv også...*skamme meg*. Var visst ikke mange som fikk med seg den gode nyheten i går.
Xenaen Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Hei hei alle sammen! Har ikke vært inne på sidene på aldri så lenge, fordi vi har vært opptatt med flytting. Sukk, har nå savna dere alle (helt rart ikke sant??) Har et par ganger vært på nippet å ringe ambulanse pga masrier, men har holdt litt igjen heldigvis - for de går jo over hele tida. Skulle egentlig flytte til ei venninne allerede forrige uke, men har utsatt og utsatt det. Har ikke hatt tid rett og slett! Også ville jeg savna ungene så innigranskauen. Men nå har jeg altså endelig tatt meg sjøl i nakken og flytta nærmere sykehus - i alle fall ei stund. Termin på torsdag - Tenk! Og kan jo enda gå 12 dager over det igjen... Forøvrig var jeg hos jordmor og forklarte hvor usikker jeg ble av alle masriene og hvor vanskelig det der med å vite når jeg skulle ringe bæ-bu-en, og da ville ho sjekke modning. Hadde en cm og så rota ho litt rundt. Starta ikke fødselen, men jeg tenker det hjalp litt på når den starter i alle fall... Det var forrige onsdag, trur jeg. Jah, og magemålet har stagnert litt, og lillegullet ligger med hodet ned. Ikke festa, nei, men det er jo fordi jeg er så slarkete (haha) Tredjegangs - ikke sant!? Jordmor igjen på torsdag - termindagen, ser vel for meg at jeg ikke har født da heller.
Xenaen Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Jepp merrily, det er faktisk veldig greit å få lest om at unger kommer ut av mammaene sine, føler det på akkurat samme måte. Haha. Enda er det jo ikke mange dagene til de er her uansett!! Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå