Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Fornøyd med den?Hvordan er det å gå lange turer med den?
mor til 3 små Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg syns Ergo`en er kjempeflott! Har gått tur både med 1-åringen min og 3-åringen min, og den er bare så lett å ha på seg. Sammenlignet med en bæremeis er den lettere å ha på seg og det meste av tyngden sitter på hoftene. MEN, jeg har sliti litt med å få på meg den på ryggen hvis jeg vart alene hjemme. Men, man finner løsninger etter hvert. Jeg syns den er verdt pengene!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Ja,jeg stusset litt på hvordan man skulle få den på seg på ryggen alene-men håper jeg finner en genial løsning på d;)Akkurat bestillt den.
Nyseryllikberta Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Liker den kjempegodt! Kjøpte den litt sent jeg da, lillesøs var over et år da vi begynte å bruke den. Brukte den masse i fjor sommer, klipte plen med henne på ryggen;) Har ikke gått laaangtur med den, men en time går greit hvertfall. Hun sovna ofte i den, det syns jeg var ekkelt, for jeg fikk ikke til å bruke sovehetta, så da måtte hun legges ned i vogn eller seng. Du lærer fort teknikken med å få barnet på ryggen, få hjelp og bruk speilet de første gangene. Eller funker den best om sommeren/ uten tykke klær på bærern og barnet.
mor til 3 små Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer med Ergo da! ) Dere kommer til å kose dere, du kan bruke den lenge, som sagt jeg brukte den til gutten min på 3 år (han er 14 kg) og det var ikke tungt i det hele tatt! Det med sovehetten, vel det går ann at forberede selve Ergo`en før man drar på tur da.
FrøkenSprøken Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Har omsider kjøpt den, og venter spant på å få den i posten. Har mei-tai, babybjørn active, ringslynge og bæremeis fra før, men MÅ bare ha den;) Den er MYE bedre en alle de andre! (Har lånt den av noen venner) Lykke til med en kjempegod sele!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå