Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd med den?Hvordan er det å gå lange turer med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Ergo`en er kjempeflott! Har gått tur både med 1-åringen min og 3-åringen min, og den er bare så lett å ha på seg. Sammenlignet med en bæremeis er den lettere å ha på seg og det meste av tyngden sitter på hoftene.

MEN, jeg har sliti litt med å få på meg den på ryggen hvis jeg vart alene hjemme. Men, man finner løsninger etter hvert.

Jeg syns den er verdt pengene!

Skrevet

Ja,jeg stusset litt på hvordan man skulle få den på seg på ryggen alene-men håper jeg finner en genial løsning på d;)Akkurat bestillt den.

Skrevet

Liker den kjempegodt!

Kjøpte den litt sent jeg da, lillesøs var over et år da vi begynte å bruke den. Brukte den masse i fjor sommer, klipte plen med henne på ryggen;)

Har ikke gått laaangtur med den, men en time går greit hvertfall. Hun sovna ofte i den, det syns jeg var ekkelt, for jeg fikk ikke til å bruke sovehetta, så da måtte hun legges ned i vogn eller seng.

Du lærer fort teknikken med å få barnet på ryggen, få hjelp og bruk speilet de første gangene.

Eller funker den best om sommeren/ uten tykke klær på bærern og barnet.

Skrevet

Gratulerer med Ergo da! :o) Dere kommer til å kose dere, du kan bruke den lenge, som sagt jeg brukte den til gutten min på 3 år (han er 14 kg) og det var ikke tungt i det hele tatt!

Det med sovehetten, vel det går ann at forberede selve Ergo`en før man drar på tur da.

Skrevet

Har omsider kjøpt den, og venter spant på å få den i posten.

Har mei-tai, babybjørn active, ringslynge og bæremeis fra før, men MÅ bare ha den;)

Den er MYE bedre en alle de andre! (Har lånt den av noen venner)

Lykke til med en kjempegod sele!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...