Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 altså, nesten helt siden fødselen for en drøyt halvår siden, så har det hvert helt tørt der... uten på, ikke inni hullet. men det er tørt og sprekker opp, som igjen fører til kløe ( spes hvis jeg ikke får bort alle stubber).. det sprekker opp langt se indre leppene på om måte om dere skjønner... har også en del utflod, har utflod hele mnd. og nå er jeg litt lei. har hatt sopp før og da har utfloden hvert mye tykkere og egentlig mer også, nå er den hvit/gul og ganske flytende.... er det sopp? kan man ha sopp bare utenpå? eller hva tror dere.. sorry litt detaljer altså, men er såå lei...
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Kan høres ut som sopp, ja. Prøv med Canesten, vet ikke om det er på resept eller ei. Ta deg en tur til legen, ikke kjekt, men i aller høyeste grad nødvendig. Det går seg nok til, etter en eller annen form for behandling.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 takk for svar. prøver en kur som er reseptfri først og ser om det hjelper:)
milk Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hei! Har hatt noe lignende som deg, men heldigvis ikke så ille. Har følt meg veldig sår, har klødd litt og kommet litt tyntflytende utflod. Jeg fikk beskjed av gynekolog om at det ikke var sopp, men forandringer i skjeden pga graviditeten (Irriterte slimhinner). Bruker Ovesterin kjøpt reseptfritt på apotek. Gynekologen mente det kom til å gå over etterhvert, men mensen måtte komme godt i gang først. Brukte stikkpillene 7 netter første uke, deretter 2 netter i uka og så 1 natt i uka helt til det går over. Tror kanskje du bør kontakte lege! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå