Gå til innhold

Blod i utfloden/slimete blod? Hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg jenter,hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eggløsning, festeblødning..tja kan være mye

Skrevet

he he tenkte på begge tingene jeg mensen,festeblødning?

Nei har ikke fått mensen etter jeg fødte for 4 1/2 mnd siden,har ikke brukt prevansjon heller???

Men syntes ikke det ligner på mensen er liksom litt slimete blod....kan det være SA?

har følt meg oppblåst i magen i det siste men det kan jo også skyldes alle tingene...

åh hva kan det være.

Skrevet

Dytter...

Skrevet

ja,tenkte bare litt på det blodet ang SA,hvordan er det har man vanlig mens når man har en SA eller?

Skrevet

Når man får SA så bør man vel ganske mye tror jeg.

Om det er litt blodblandet slim kan det hende det er festeblødning (som i at du er preggis), kan hende du får mensen i løpet av de nærmeste dagene eller at du har eggløsning.

Kan også hende du har litt såre slimhinner. :)

Skrevet

Jeg har hatt to SA, og begge gangene var det mer blod, ikke slimete utflod... Litt mørkere enn vanlig mens, kanskje, men definitivt blod! Pluss at jeg fikk sammentrekninger som gjorde ganske vondt. Vet at ikke alle får det, men høres likevel ikke ut som SA du har. Jeg har også fått noe greier, er veldig lite som kommer, og ser ut som utflod som har dratt med seg litt av noe blodrester etter renselsen. Men nå er det bare 8 uker siden jeg fødte. Sikkert bare såre slimhinner, ja. Men ville kanskje tatt en graviditetstest likevel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...