Gå til innhold

på Ahus en tur i helga jeg:oS

Anbefalte innlegg

Skrevet

osloturen vår endte brått på søndag morgen..det ekleste med det hele,var at jeg da nettopp våknet av en drøm om omtrent det samme,nemlig blødninger!

taxi inn til lillestrøm legevakt,som raskt sendte meg videre til A-hus for ultralyd..der blei vi sittende å vente hvertfall to timer før jeg tilslutt fikk komme inn til undersøkelse.heldigvis kjente jeg lillebaby sparke der inne mens jeg satt der..om ikke hadde jeg nok fått enda mer noia ja!

alt var heldigvis vel med lillebaby,men morkaken ligger langt ned,og er visstnok på grensa til å være foranliggende,altså dekke "utgangen"

rart ikke st.olavs nevnte noe om i forbindelse med ul der..?

fikk omsider dra ut igjen,og hjem til trondheim bar det..heldigvis! men fytte for en fæl opplevelse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at det gikk bra da... :-)

Skrevet

Off, skikkelig skrekkopplevelse!!

Veldig merkelig at de ikke sa noe på St.Olavs... Du skal egentlig på en ultralyd til når morkaken ligger så langt nede!

Håper legen/jordmoren din blir informert slik du får en ultralyd til i uke 32.

Utrolig godt at det gikk bra! :) Var du på Harry-tur i helgen? Synes jeg leste at du skulle til Svinesund... :)

Skrevet

ja,jeg og mener å ha hørt man da ska ha en oppfølgingsultralyd,for om det er så at den ikke flytter på seg,så kan man vel ikke føde vanlig?

tnekte jeg sku ringe ned på ul'en jeg...høre hva de sier der..og hvorfor jeg ikke fikk høre noe om det på den ordinøre..skulle tro de hadde sett det der..jeg så d jo selv da han på ahus forklarte for meg.

ellers blei d da harrytur ja;o) i masser!

og tenk,hehhe,FANT happyland denne gangen og...det lå jo bare bak noen busker på den siste godtebutikken vi var på sist *flau* hehhe,men blenda av sukker som vi var da,så greide vi altså ikke finne hva som lå rett for nesa på oss;o)

Skrevet

Hihi.. :) Kjøpte du noe på Happyland da? Jeg skal en tur dit om to uker.. Hihi.. Skal se på priser på vogn! :)

Når det gjelder UL din kan du evt ta med deg bildene du fikk på den ordinære. Der kan de se hvor morkaken ligger tror jeg... Tror de har gått på ei blemme her og det er kjipt for deg! Tenk om de ikke hadde oppdaget det før du skal føde.. Synes det er litt dramatisk! Hadde blitt litt sint!

Jeg var på ultralyd hos en lege 18.5 da fikk jeg vite at min morkake lå i veien, ha ba meg spørre JM om dette på Haukeland når jeg skulle på ordinær 1.6. Da jeg var på ordinær på fredag sa hun det med en gang at morkaken min hadde flyttet seg opp forbi åpningen! Slapp å si noe som helst... :) Det er egentlig det første de ser på...

Skrevet

kjøpte bilstol og bag til sportsvogna da vi likegodt var der ja;o) mannen fikk bestemme farger denne gang,siden jeg bestemte med guta sa han..så for å si d sånn: vi får jaggu håpe d er ei jente;o)

har ringt til st.olavs nå,og får ny ultime til oppfølging her ja..kjenner jeg er litt irritert her,for hva om han i går ikke hadde sagt noe..da hadde de kanskje ikke oppdaga d da?

Skrevet

Huff så ekkelt. Tenk hvis morkaka ikke hadde flyttet seg før fødselen da? Ekkelt å tenke på! Stygt å si det, men jaggu bra du fikk blødninger slik at det ble oppdaget. Vi får vi håpe morkaka flytter på seg slik at du slipper keisersnitt.

Skrevet

ja vettu meg! fatter bare ikke at de ikke sa noe om det på den ordinære..det MÅ de nå vel om ikke anna ha sett antydning til skulle man tro!

Skrevet

Det er skikkelig sløvt om de ikke har sett det!! Jeg hadde blitt en meget sint vordene-mor for å si det sånn!! Rett og slett en GROV feil fra deres side.. Håper du slipper flere blødninger!

Skrevet

ja uff..håper jeg og:oS legger liksom en demper på det hele dette ja..må si det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...