Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Dete r ekkelt , klamt , det sitter ikke på plass , det lager lyd! ÆSJ
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Veldig gøy når de begynner å bli litt fulle og man springer opp trappa. *koiq, kqak, koiq, kqak* Eller når man har plassert seg i en stol litt for lenge, for så å reise seg igjen. Mhm....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Ok at bindene blir tynnere og tynnere, men de som er nå er jo bare plastikk! drit klamt. Vurderer seriøst å hekle mine egne.
lilja70 Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Ja svarte. Spesielt always, eller never som jeg helst kaller dem. Gå med en brødpose i trusa, øh, nei, takk. -Og så de der EKLE våtserviettene, er det meningen vi skal svi av faenskapen? -Med vondt skal vondt fordrives, liksom? Takke meg til asan og liberesse, men de burde også skjerpe seg. Urk og dobbelturk.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Det finnes jo tøybind der ute. Alt fra litt kjdelige til disse: http://www.barnshop.se/product_info.php?cPath=75&products_id=284 Jeg avskyr også bind og nekter å bruke dem, men neste renselse så skal jeg bruke tøybind!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Lenge leve Tampax. Men må jo dessverre bruke bind i renselsen og feks ved SA... Hmmmf.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Har ikke fått mens enda, så har sluppet unna i godt over et år nå. Gleder meg ikke nei
Sjefsmegga Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Saba selfsitt!!! IKke klamme, sitter bedre på plass og lager ikke lyd. Litt tykke..men veldig myke. Bruker OB til vanlig..men ikke på natta og ikke etter fødsel selvsagt..så da er "sabbisene" eneste brukbare. Glad jeg slipper unna ei stund nå...regner ikke med å få mensen igjen før om minst 5-6mnd...
-Cordelia- Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Jeg HATER bind, og HATER ob. Prøv DivaCup!! Anbefales!!! =)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Haha, jeg hatet de jeg også... var jo nødt til å bruke de etter fødselen, jeg hatet tanken på å ut døra med den digre bleia av et bind.. Og bestemte meg for å aldri så mye som se på ett bind igjen.. Huff, stakkars, det er snart over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå