Gå til innhold

søvn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har tips på hvordan jeg kan få vesla til å sove bedre om natta?

slik går en natt: legger henne kl 9. vekker henne ca 12 når jeg legger meg for å "tanke henne opp" da sover hun helt til 3-4 tiden. så langt er det bra. Men etter det siste måltidet blir hu meget urolig. ynker å stønner, hun sover ikke mer en 30-60 min før jeg må ta opp å prøve å amme, hun tar puppen med det er helt tydelig ikke det hun kunne tenkt seg.

blir så sliten av dette. hvordan kan jeg få henne til å sove godt ihverfall et par timer til.?

blir jo gretten midt på natta å sliter med dårlig samvittighet for hun mener jo ikke noe vondt med det....er jo bare en måned gammel......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må du vekke henne da?

Skrevet

Jeg ville sluttet å vekke henne.. Så sover hun kanskje til i 2 tida uten pupp, etter amming så sover hun kanskje til det nærmer seg mårran. Så ammer du henne når hun våkner igjen, og er du heldig så har du forskjøvet søvnen en par timer til.

Skrevet

Hadde det litt sån her også. Nå har vi sluttet å vekke henne når vi legger oss og legger oss tidligere selv også. Det går mye bedre. Hun sover i hvertfal bedre resten av natta når vi ikke vekker henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...