Gå til innhold

God morgen God morgen:O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hær har d vært morgen lenge da..lillemann på 23 mnd var oppe kl.6 i mårest, så i natt har d blitt hele 2 timer me søvn *gjesp* jeg sovnet omsider kl.4 i natt.. så dette kan bli en lang dag.. må no prøve å finne på noe jeg å lillemann så vi får tiden til å gå... har ikke mulighet til å legge meg litt på dagen heller,å sambo er på sjøen..men men skal nyte sola og finværet:O)

ha en super dag jenter....kos dere masse:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god morgen. jeg våknet altfor tidlig IGJEN. kanskje kroppen min holder på å venne meg til å ha en liten en som våkner tidlig? våknet kl 5 og lå i sengen og slappet av til kl 6. da gadd jeg ikke mer og sto opp. men skal ha en liten handletur med en venninne i formiddag. så da får jeg dagen til å gå likevel.

Skrevet

Godt å høre at det er flere som ikke klarer å sove lenge lengre. Jeg våkner tidlig hver dag, enda jeg er sykmeldt og ikke har noe spesielt jeg må gjøre. Blir ekstra lange dager av slikt når alle andre er på jobb. Men idag er det sol, og det har jeg tenkt til å nyte!

Skrevet

huff... ja det blir lange dager. og nå har sambo reist på sjøen, så jeg sitter her alene hele dagen. angrer nå på at vi flyttet så langt ut på landet. må kjøre i minst en time for å komme til fam. og venner.

Skrevet

Huff, det hørtes kjedelig ut. Men du kan vel sikkert finne på no gøy med den lille?? Ellers så er det bare å slenge seg i bilen og campe hos familien i noen dager. Se på det som en ferie, du fortjener jo oppvartning nå:-)

Skrevet

Tok feil, du hadde jo ikke en liten til..

Skrevet

ja, tenkte å dra inn på hytten til bestemor og bestefar i neste uke. det er som å bo på hotell. masse god mat. og fullstendig oppvartning. håper været holder seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...