Fødte ei søt prinsesse Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg venter nummer 2 når som helst nå er fem dager over. Gikk 7 dager over med førstemann. Det jeg i grunnen lurer på er om dere også fødte rundt samme tid med nummer 2 som nummer 1, at jeg kan belage meg på å gå ca 7 dager over med denne også?
@nne p@ l@nne Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg gikk seks dager over med første og fødte 17 dager før med nr 2. Men da var det en del stress med flytting og div. i forkant, så jeg aner ikke om det var årsak til at han kom litt før! Men du kan nok gå like lenge eller lenger over, en med første, har hørt om flere som har gjort det. Men babyen kan jo komme i dag også:-) !!!
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Er så vannvittig lei nå.. Har blitt strippet og har hatt akupunktur og slimproppen min gikk her for tre dager siden, men denne prinsessen lar seg virkelig vente på..
Sluffsa Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 1 gang 14 dager over 2 gang 7 dager over. Neste gang snitt 10 dager før.....
MAHG Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Med nummer 1 gikk jeg 13 dager over. Med nummer to gikk jeg 3 dager over. Håper at jeg får litt før nå. Har 7 dager igjen.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Jeg fikk nr en 18 dager før, og nr to 15 dager før... Og hååååååper denne også er litt travel. Må være utrolig kjipt å gå og vente og vente og vente... :/
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Fem dager over termin med både første og andre!
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 1 mann: 9 dager over 2 mann: 13 dager over (måtte igangsettes da!) Blir spennende denne gang, har virkelig ikke lyst å gå over, det er psykisk tøft.
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2007 Jeg vil føde nå.. har skikkelig bekkenløsning og er rett og slett utslitt..
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Håper du får ønket ditt oppfylt! Sliter med bekkenløsning selv og det er rett og slett pyton! Har enda 10 dager til termin selv, men håper jeg slipper å gå 11 dager over som sist. Skjønner godt spørsmålet ditt for og si det sånn.
@nne p@ l@nne Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Åhhh jeg føler med deg skikkelig!! Det er veldig kjedelig å gå å vente!!! Kan ikke si så mye annet egentlig for det hjelper jo antagligvis ikke :-) Men håper det skjer noe snart da!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 samme lurer jeg på... har 4 dager til termin i dag sist gang fødte jeg 3 dager før UL-termin men PÅ mens termin da... denne her gangen er ul-termin og mens-termin samme dato da, så kan liksom likegodt bli på fredag... så for å si det sånn, har jeg ikke baby til helgen, DA tror jeg at det blir skikkelig skikkelig dryyyyg.... det blir tøfft å gå over- har vert så veldig spennklar i to uker nå, helt sidwen jeg fikk vite at jeg var moden med 2cm åpning torsdag, fredag og lørdag gikk slimproppen, med både gammelt og friskt blod, men nå da, ingenting som skjer, heeelt treig her...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Nr 1: på termindagen nr. 2: 11 dager før. Vet at kjerringråd stort sett er udugelig. Men; ei venninde sa til meg sist at jeg skulle spise et måltid m. mye fett...Jeg orket ikke lage noe mat, og spiste i stedet to store sjokolader og drakk masse cola. Da gikk vannet...verdt et forsøk hvis du er glad i sjokolade, iallefall! Lykke til med ventingen,- hun kommer nok snart!
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. juni 2007 hehe hvem er ikke glad i sjokolade Det som er det værste er at alt er klart har 2-3 cm åpning proppen er gått, hodet er festet og alt er modent. Da jeg ble strippet sa jm at hun virkelig kunne strekke her ja. Tror jeg får ei ganske sta jente hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå