1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Har vært plaget med det før jeg ble gravid,og legen sier bare at jeg må prøve å spise litt joghurt før jeg legger meg..har det hver natt å jeg blir liggende å vri meg å blir lite søvn..Noen flere som har det og hva kalles det?Er det leamus?Er bare ene foten hos meg,føler jeg må strekke den ut hele tiden..
Pinny og lillegutt Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Uff, har det desverre på samme måte. Det er så irriterende at man kan dø! hehe. Aner ikke hvor mange ganger jeg ha mått bare stått opp igjen fordi jeg ikke klarer å sove p.g.a det. Jeg aner dessverre ikke hva det egentlig heter, selv kaller jeg det for "pelling i beina", og opplever det faktisk kun i det ene beinet selv, høyre. Men pleier yoghurt å hjelpe da? Tar egentlig imot all tips man kan få når det gjelder å bli kvitt det Selv så _kan_ det hjelpe om jeg sitter å "rister" på beinet (som ofte mannfolk gjør, sitter med beinet på gulvet og rister det.. vanskelig å forklare kanskje..) i lang tid mens det pågår. Men ofte dette ikke hjelper mer enn 5-10min :/
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 huff det er helt forferdelig for å si det rett ut..jeg pleier å stå opp å ta noen runder men hva hjelper det..våkner etter en time igjen å samme problemet er der...arg..ikke bare bare
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 jeg er også plaget med dette:( får prøve yoghurt da!
LynxLynx Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Åh, det er så irriterende! Noen som vet hva det kommer av? Innimellom hopper og spretter beinet helt av seg selv, og hvis jeg ikke beveger det kiler/kribler det i beinet. Kjennes ut som det kommer fra hofta. Kan det være noe med nervene?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 har hørt at man blir urolige i bena hvis man har problemer med stoffskiftet.
gabi Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har også dette problemet. Jeg har begynt å tøye ut musklene i beina før jeg legger meg, evt når jeg våkner om natta. Det jeg synes er mest effektivt er tøye på rompemusklene, altså å krysse beina når man ligger på ryggen og dra det ene kneet mot seg. Det går så vidt med magen, enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå