MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 MED TAK...... ikke sjans og sove.... Det gjør VONDT Men med min flaks så går det vel over igjen!!! Hadde det slik natt til lørdag også!! Vi får se, vi får se.....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Oi, en til med tak! Hvor ofte og hvor lenge da? Håper ikke det her er falsk alarm da!:-)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg tror nok ikke det blir noe her nei... Men det kan være fordi jeghadde det for tre netter siden og jeg var så sikker da, men plutselig stoppa det.. Har hatt det i bare en liten halvtime jeg da... Med ca 7-8 minutt i mellom.... Varer i ca 1 minutt.... Ikke noe kjempevondt, men vondt nok til at det er vondt og ligge, vondt og sitte og vondt og stå!!!! Så vi får se!!! Sitter her med vannflaska mi og er småkvalm bare .... Er det vanlig og være kvalm mon tro???
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Vanlig å være kvalm ja! Jeg spydde under fødselen, og det er veldig vanlig. Hvor lenge varte det på lørdag da? Hjelper det å ligge på venstre side? Det var det som gjorde minst vondt da jeg hadde rier.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Sist varte det en god time... Men da avtok det liksom... Merker det ikke gjør det nå.. Og spy? Det har vi gjort nå i mellomtiden.... Vi får visst bare vente og se..... Hehe... er så rart... Man forventer seg liksom noe, også er ting så annerledes... Jeg skulle da ikke sitte kvalm, med småvondter oppe MIDT på natten mutters alene!!! Hehe!!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2007 ÆSj... Tror jeg hopper i dusjen en tur jeg... Ble ihvertfall ikke mindre kvalm av å sitte foran pcen Vi får snakkes senere... Dette funka dårlig...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Jøss...her kan det jo bli noe! Uoffisielle spørreundersøkelser her på bim har jo avdukket at de fleste fødslene starter om natta, og jeg kan ikke telle hvor mange fødselshistorier jeg har lest som har starta slik du beskriver situasjonen nå!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2007 I fem-tiden stoppet det nok opp Men har spydd som en gris siden ennå da... Er skikkelig kvalm og dårlig ennå... Og har konstante mens-smerter.. Men takene er HELT borte... Så ingen fødsel io natt.... Får bare se hva som skjer utover.... Viss ikke jeg husker feil har jeg time hos JM idag..... er 38+0 i morgen
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2007 Trøste og trøste.... Det er jo EGENTLIG dette jeg vil da... Hehe!!! Det burde bare ikke stoppa opp... Hehe!!!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 ååå så kjipt at det stoppe opp da..(( håper det jobber seg opp igjen snart og lillegutten kommer ut til oss hvordan er det med deg nå da??
anni69 Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Hvordan går det med deg?? Er så spent sjøl. Har lagt med mens rier i hele natt men stoppet i 10 tiden. Virker som det tar seg opp igjen no. Hadde blodig slim i dag tidlig, så håpe håpe.. Har du reist på føden kanskje??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå