Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Så at du var her, Twig, men er det noen andre her?
Babyfacepsycho Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 I am. =) Michelle er våken igjen. Men siden hun sovnet om igjen igår natt uten melk så regner jeg med hun sovner om igjen i natt også. *håpe* Ligger og pluddrer og klager litt nå da. Men det er vel mest bare fordi hun vil opp og kose. =)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Jeg er heeeer :-P Eller mest på nettby der jeg blir neddynga i brev fra kåte gammle single mannfolk.
Twig Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Haha, hørtes kjent ut Randi, jeg håper ikke jeg plagde deg med mye rare meldinger i natt
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Snulla våkna litt i stad...er sånn når hun har på gips. Så sovna hun i sofaen ved siden av meg, og jeg har ikke lyst til å forstyrre henne ved å bære henne inn på soverommet! Men jeg må vel det for at jeg også skal få sove...skal nemlig på hs kl 10 imorra.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hehe neeei men må innrømme at jeg begynnte og lure ja :-P Men åssen fikk du fatt i nr mitt da? Fikk du ordna buksa di? :-P
Twig Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Hehehe, jeg tenkte det jeg var nok rimelig desperat etter å ha en hel bukse Kyllingen sendte meg det, etter jeg maste på henne stakkar Jaau, fikk ny bukse.. så det gikk veldig bra )
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Åssen i svarte klarte du spjære buksa di? :-P
Twig Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 flire.. vi satt på festningen og drakk litt før vi skulle ut så måtte jeg på do.. mhm.. eneste rosebusken inne skauen der, der spjæret den..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Hehehe fått liiiiiiiiiiitt mye og drikke kansje? :-P Også på en rosebusk av alle ting da :-P
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Rosebusker er livsfarlige da! Har 3 arr på låret som bevis!:-/ Heldigvis så hadde jeg på meg en shorts da jeg hoppa over den busken, så ingen bukser blei skadd under all uvitenheten!
Twig Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Hehe, noe sånt ) men joo, ikke full da.. men veldig på drua;) stoppet og drikke etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå