Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har hørt masse positivt...er mest interessert i å høre motargumenter. Er det noen som har negative erfaringer med babysvømming. Noen som angrer at dere deltok, eller prøvde dere?
mammantil2+1 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Vi angrer ikke i det hele tatt, gikk på 2 kurs med eldste jenta. Nå har vi meldt oss på nytt kurs til minstejenta. Men, jeg vet om noen som angret på at de begynte på babysvømming. Dette foregår som oftest på sen ettermiddag eller kveld og det paret jeg kjenner har en liten gutt som var plaget med kolikk. Det ble ikke en spesielt hyggelig opplevelse for dem. De skulle begynne på igjen senere sa de, men det ble aldri noe av.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Er det ikke bare å prøve da? Enten passer det for barnet, eller gjør det ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå