Gå til innhold

Babysvømming....noen med negative erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt masse positivt...er mest interessert i å høre motargumenter.

Er det noen som har negative erfaringer med babysvømming. Noen som angrer at dere deltok, eller prøvde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi angrer ikke i det hele tatt, gikk på 2 kurs med eldste jenta. Nå har vi meldt oss på nytt kurs til minstejenta.

Men, jeg vet om noen som angret på at de begynte på babysvømming. Dette foregår som oftest på sen ettermiddag eller kveld og det paret jeg kjenner har en liten gutt som var plaget med kolikk. Det ble ikke en spesielt hyggelig opplevelse for dem. De skulle begynne på igjen senere sa de, men det ble aldri noe av.

Skrevet

Er det ikke bare å prøve da? Enten passer det for barnet, eller gjør det ikke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...