tezzie Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er ikke gravid, og planlegger heller ingen graviditet i nærmeste fremtid. Men alikevel syntes jeg det er gøy å tenke på navn. Hva syntes dere om: Erle Aurora Blir det veldig tungt?? Om jeg får en datter en gang så kanskje jeg vil bruke det navnet. Erle- fars favoritt, Aurora- min favoritt
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Synes ikke noe om Erle, men Aurora synes jeg er fint..
Plug in babies Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Erle er fint, syns ikke noe særlig om Aurora, og sammen...tja, ikke særlig pent.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Liker begge navnene. Men vet ikke om jeg synes de passet sammen..
*Rutletutt* Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Enig med Trubbel her...fine hver for seg, men ikke sammen....men så er jeg bergenser også da og syns det blir vel hardt med så mange r`er i ett navn...
dumme mamma Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 liker godt aurora, men vet ikke helt om jeg likte erle til. Hva med Linn Aurora?
Erle'smamma Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Hei! Har selv ei lita snuppe som heter Erle, så det er jo selvsagt min favoritt!! synes Aurora også er nydelig. =) Funnet inspirasjon fra Anna Cath. Vestly's bøker? =)
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Synes det blir veldig pompøst og tungt sammen. Ikke så stor fan av Erle, men Aurora er greit.
Luca Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Syns faktisk navnet var ganske fint, til å være dobbeltnavn:-) Men jeg får veeeeldig Anne-Cath. Vestli-asossiasjoner med navnet da. Både Erle og Aurora er veldig Vestli liksom:-)
Torpekjærringa Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Erle er et kjempefint navn ) det samme med aurora - men syns det var litt tungt sammen ) Liker veldig godt vestly navn jeg ;o) min eldste datter heter Guro ))
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Aurora syns jeg selvfølgelig er kjempefint, det heter minstejenta mi på 6,5 uke. Erle er jeg ikke fan av..
tezzie Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. juni 2007 Oi, jeg var ikke klar over at dette var et anne-kath vestly navn. Sprøtt at det var så mange av dere som nevnte det. Har desverre ikke lest så mange barnebøker. Skjønner at navnet kan virke litt tungt, men syntes det var litt fint jeg da )
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Uff sier jeg bare... Nei, dette var ikke fint nei.. Aurora alene er jo bare helt nydelig, men denne kombinasjonen.. Nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå