Gå til innhold

Hva syntes dere om dette navnet??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke gravid, og planlegger heller ingen graviditet i nærmeste fremtid. Men alikevel syntes jeg det er gøy å tenke på navn. Hva syntes dere om:

 

Erle Aurora

 

Blir det veldig tungt?? Om jeg får en datter en gang så kanskje jeg vil bruke det navnet. Erle- fars favoritt, Aurora- min favoritt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke noe om Erle, men Aurora synes jeg er fint..

Skrevet

Erle er fint, syns ikke noe særlig om Aurora, og sammen...tja, ikke særlig pent.

Skrevet

Liker begge navnene. :)

 

Men vet ikke om jeg synes de passet sammen..

Skrevet

Enig med Trubbel her...fine hver for seg, men ikke sammen....men så er jeg bergenser også da og syns det blir vel hardt med så mange r`er i ett navn...

Skrevet

liker godt aurora, men vet ikke helt om jeg likte erle til. Hva med Linn Aurora?

Skrevet

Hei!

Har selv ei lita snuppe som heter Erle, så det er jo selvsagt min favoritt!!

synes Aurora også er nydelig. =) Funnet inspirasjon fra Anna Cath. Vestly's bøker? =)

Skrevet

Var ikke Erle mammaen til Guro? (Vestly)

 

 

Skrevet

Synes det blir veldig pompøst og tungt sammen. Ikke så stor fan av Erle, men Aurora er greit.

Skrevet

Syns faktisk navnet var ganske fint, til å være dobbeltnavn:-)

Men jeg får veeeeldig Anne-Cath. Vestli-asossiasjoner med navnet da.

Både Erle og Aurora er veldig Vestli liksom:-)

Skrevet

Erle er et kjempefint navn :o) det samme med aurora - men syns det var litt tungt sammen :o)

 

Liker veldig godt vestly navn jeg ;o) min eldste datter heter Guro :o))

Skrevet

Aurora syns jeg selvfølgelig er kjempefint, det heter minstejenta mi på 6,5 uke. Erle er jeg ikke fan av..

Skrevet

Oi, jeg var ikke klar over at dette var et anne-kath vestly navn. Sprøtt at det var så mange av dere som nevnte det. Har desverre ikke lest så mange barnebøker.

 

Skjønner at navnet kan virke litt tungt, men syntes det var litt fint jeg da :o)

Skrevet

Uff sier jeg bare... Nei, dette var ikke fint nei.. Aurora alene er jo bare helt nydelig, men denne kombinasjonen.. Nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...