Monajenten Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Bare lurer, er det sunt å spise som snacks om man har skikkelig lyst på noe godt?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Nå lurer jo jeg også. Og hvor mye kan man evt. spise før det er usunt? Det er fint som energitilskudd for barn som er på tur, står det i en bok jeg har.
* 5 om dagen * Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 det ville jeg tro var sunt?? er ikke det nesten rent produkt da....druer er jo sunt, men ikke de store mengder da...og barn liker det jo godt, bruker det mye som lørdagsgodt ( de små pakkene) men sukker er det jo i de da....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Tørka frukt inneholder jo mye fruktsukker, og druer er jo veldig søte fra før av. Personlig hadde jeg ikke greid å spise særlig masse rosiner på engang...fiser jo som bare det av dem!
roxanne Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 En håndfull er nok. Ellers så er det mye sukker. Det er sunnere å spise en håndfull druer istedet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå