Gå til innhold

Hvor selges elastisk bæresjal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg ikke bestiller på nett, hvor kan jeg kjøpe det? Mener jeg har sett det på Barnas Hus...men er litt usikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jeg har sett det på Babyshop. Tror det var av merket Tricot slen. Vet ikke om de har på Barnas Hus. Kjøpte min Moby Wrap på nettet.

Skrevet

er du fornøyd med moby wrap? Er gravid og vil da bruke den til nyfødt

Skrevet

Jeg bruker også Moby Wrap, og er kjempefornøgd. Lillegutt er 2,5 mndr og har brukt den siden han var nyfødt. Har også Baby Bjørn ("gammel type"), men blir sliten i skuldrene etter 5min. Moby Wrapen kan jeg bruke "hele dagen" uten å få vondt i rygg/skuldre. Kjøpte den på nettet (bor i USA).

Skrevet

Du får tak i moby wrap på bl.a lotusbarn.com og sweetlittlemonkey.com Et relativt rimelig sjal (tror det ligger på 400-500 kr)Har selv brukt moby og var kjempefornøyd, godt og mykt sjal og mange farger å velge mellom

Skrevet

Det er vanskelig å finne sjal i butikker Jeg så at Fru Lyng her tok inn noen tricot slen, men det ser ut som de ikke tar inn fast

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd med moby wrapen min. Fikk den ikke før lillegutt var nesten fire måneder, så jeg vet ikke hvordan det er å bære nyfødte i den. Men jeg har hørt om mange andre som har gjort det, og den er visst super til nyfødte også. Så med en ev nr 2 så vil jeg bære fra fødselen av.

På tettinntil.com finner du veiledning og tips om forskjellige sjal, veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...