Solitude Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Svigerfar er uten bolig i noen måneder, og ønsker å flytte addressa til oss. Er det noen ulemper som jeg ikke tenker på ? Han har tenkt å reise endel med bobilen sin i sommer, så han tenkte at vi kunne ta imot posten hans osv. Men også at han må flytte addressa sin i folkeregisterert til oss fordi leiligheten hans som han leier ut ikke blir ledig før om minst 3 måneder. Heldigvis så ser det ut som han kommer til å flytte inn i den etter sommeren.
Solitude Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Det var det vi tenkte på at når han flyttet inn i leiligheten sin at han da flytter addressa ditt. Prøver å tenke om det er noen ulemper med at han har addressa si her ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå