Gå til innhold

Jeg tror det er fostervann i senga mi! hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat hatt sex, og da jeg skulle reise meg så jeg en sirkel av veske i senga mi, lukter ikke sæd eller urin.. var ca 15-20 cm stort... tror dere det er fostervann? bør jeg ringe jordmor i kveld eller i morgen? eller trenger jeg ikke det i hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville ringt føden ja! hvis det er fostervann, så er det jo verdt å finne det ut.. det er vel neppe så positivt...?? du har termin i august ja?? Lykke til!

Skrevet

ring føden du om du er usikker, om det er fostervann er det kjempeviktig at du drar inn på føden siden du ikke har termin før august, også er det denne infeksjonsfaren å, så ring du!! lykke til:)

Skrevet

husk at du må ligge..

har du ringt?

Skrevet

husk ring helker en gang for mye enn for lite.. de vil nok sjekke fosterlyden og spark og sånn, og en ultralyd for å sjekke om vannmengden er minket, evt innvendig sjekk for å finne ut om det renner.. og putt på deg ett bind, kommer de garantert til å be deg om:)

Skrevet

hvordan har det gått med deg??

Skrevet

Heisann! Jeg dro til jordmora i natt, og fikk sjekket det. det var fostervann, men "hullet" var langt der oppe, så infeksjonsfaren var liten siden de hullene "gror" relativt raskt i mot hvis det hadde vært hull langt nede. HELDIGVIS. så jeg dro hjem og sov en god natts søvn =) Tusen takk til dere som svarte meg, det betyr KJEMPEMYE!

Klem =)

Skrevet

Åh, det var godt å høre! Hvordan sjekker man sånnt forresten? hvor hullet er??

Skrevet

So bra at det ikke var noe stor styr.. beibin er alt for liten enda.

eg er selv 34+0 idag.

men eg lurer på.. kjørte du bil til jordmor??

trudde du ikke fikk lov å stå oppreist viss vannet går så tidli før hodet er festa.. ??

sa jordmor noe om det?

Skrevet

jeg kjørte selv ja.. jeg lakk bare akkurat mens jeg var i senga, åsså stoppa det, kom ikke en dråpe mer.. var nok derfor jeg slapp å ligge...hun dreiv no på oppi der og klemte å dytta å sånn, tror det var sånn hun fikk sjekka om det var hull nede, for det kom ingenting da. heldigvis.. var livredd.. går også på soppkur, så jeg var livredd for at noe av kuren kunne ha kommet inn til beibi.. men heldigvis var det ikke noe fare for det siden"hullet" var så langt oppe... noe med at fosterhinnen lå som to lag, så det blir en klaff foran hullet... lettere å komme noe ut enn inn.. på en måte.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...