Honningmelon Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jenta mi på 6 1/2 mnd og gutten min på snart 3,5 år sover på samme rom i natt for første gang. Jenta skreik litt for noen timer siden, men gutten sov som en stein, og merket det ikke en gang. Men, jenta derimot, har vært våken flere ganger når jeg har kikket inn til dem. Sier ingenting, men ligger i senga våken og smørblid :-s Jeg er litt usikker på om dette er tilfeldig, eller om hun våkner/blir forstyrret av lydene til storebror (han survet bittelitt i søvne en gang, og ligger generelt litt urolig). Men, om det skulle skyldes lydene av storebror, vil hun etter hvert venne seg til de? Sånn at hun ikke vil våkne så lett? Jeg vil så gjerne at dette skal funke, så vi får soverommet for oss selv igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå