Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter slimproppen gikk fikk dere rier. Hvor lang tid tok fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca en uke fra slimproppen gikk til jeg fødte. Fødselen tok 5 timer fra jeg hadde skikkelige rier (11 t fra jeg skjønte noe var på gang..). En kjempefin fødsel!

Skrevet

her gikk slimproppen ca 4-5 uker før fødsel. Gikk tolv dager over termin dato. Fødselen tok ca 14 timer.

Skrevet

Jeg fødte samme dag som slimproppen gikk. Begge gangene. Skal bli spennende å se hvordan det blir denne gangen:-)

Skrevet

Og første fødselen tok 12 timer og andre fødselen 6 timer.

Skrevet

Med første gikk slimproppen ca en uke før riene startet. Fødselen tok 8,5 timer.

Med 2dre mann gikk slimproppen etter ca 3 timer med rier og fødselen varte 9,5 timer.

Skrevet

Har aldri sett den berømte slimproppen jeg heller, har to barn.

Skrevet

Kan ikke huske slimpropp ved første fødsel, men andre gang gikk den 2-3 dager før. Første fødsel varte 24 t, andre 6 t ( igangsatt).

Spennende å se denne gang;-))

Skrevet

Med nr. 1 gikk slimproppen om morgen og hun kom om ettermiddagen. Med nr. 2 så jeg aldri noe til noen slimpropp:-)

Skrevet

Vannet gikk ca ti min etter slimproppen, og riene begynte en time etter at vannet gikk. 18 timer etter det ble gutten tatt med hastesnitt pga jeg aldri fikk mer enn 3 cm åpning...

Skrevet

Jeg tror at slipmproppen gikk etter at jeg ble strippet begge gangene, men det er vanskelig å si for det er jo ganske vanlig og blø litt etter stripping.

Så det er mulig jeg aldri har sett noen slimpropp heller:-) Men jeg fødte i hvertfall 2-3 dager etter stripping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...