Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra min erfaring med eget og andres barn har jeg en teori om at de som tidlig får tenner er også tidlig ute med andre ting. Min gutt er sen med krabbing osv. og har ingen tenner.

Stemmer dette hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, stemmer ikke her. Fikk tenner ganske tidlig, men er ellers en makelig kar. :)

Eller nå vet jeg jo egentlig ikke hva som er tidlig å få tenner?

Skrevet

Stemmer ikke her iallefall,jenten min var rimelig sen med tennene.Fikk første tannen når hun var 10mnd,men var tidlig ute med kryping o.l.Så jeg pleide å si at hun måtte jo være sen med noe...

Skrevet

Lillegull her var ganske rask med å rulle, stå på alle fire, krabbe og nå reiser han seg opp overalt mens han så smått har begynnt å følge kanten på bordet ol. Han er 8 mnd og første tann dukket opp nå for bare noen få dager siden. Altså litt tidlig/normal utvikling.. litt sen med tenner...

Skrevet

Det stemmer her i hvertfall.

Skrevet

Min første gutt fikk sin første og andre tann da han var 5 mnd. Og det er jo ganske tidlig.

Han gikk når han var rundt 1 år noe som jeg tror er ganske normalt. Ikke sinnsykt tidlig ihvertfall.

Nå er han over 2 og har egentlig akuratt begynt å prate. Så der har han vært temmelig treg.

(har vært litt enkeltord og slikt tidligere, men langt ifra prating som nå)

Så denne teorien stemmer ikke på min første ihvertfall.

Skrevet

Min var middels når det gjaldt begge deler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...