Etaner Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Nå nærmer lillefot seg 5 uker (i morgen) og vi har fortsatt tilgode og høre ham gråte skikkelig. Bortsett fra når han ble født, da hørte vi ham (-; så vi vet han kan. Men nå kommer det bare noen små søte "mjauelyder" en sjelden gang hvis det tar for lang tid å bli tatt opp, eller mamsen har spist noe kjipt for magen. Og jeg løper ikke akkurat til, har en på 3 år også som krever sitt. Jeg kan virkelig ikke huske at det var så stille med førstemann, men så har jeg jo glemt en heldel også da (-; Flere som har en stille baby?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 snuppa mi er også veldig rolig skriker sjelden, noen er sikkert bare slik.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Ja (eller hun var det på den tida og i flere måneder). Jeg lurte til tider på om det var normalt. Nå er hun 11 måneder og det er mer lyd i henne, men hun har til gode å gråte/hyle bare én gang som storebror holdt på hele tida. Barn er jammen meg ulike!!!!!!
Etaner Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 Ja det får`n si (-: Men nå hadde eldstemann litt vondt i magen på kveldene første 2 mnd, og det har ikke den minste så det er nok litt grunnen. Men jeg syns det er rart han ikke sier fra mer når det er ting han ikke liker. Det hender det kommer noen missfornøyde ansiktsuttrykk da (-;
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Det er nok het normalt! Min lillesøster gråt omtrent aldri som baby.. Hun bare lå til hun sovnet når hun ble lagt på kvelden, og om morningen bare lå hun der og ventet i sengen sin, til mamma stod opp og tok henne med seg! De er nok forskjellige ja, og min søster er nå i tenårene, og er fortsatt like rolig og snill;)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Du bør bare være sjeleglad for at gutten din ikke har en hjerteskjærende gråt! Kjenner til flere babyer som gråter veldig lavt og "behagelig", nesten som pust med lyd =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå