Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Vet dere når dere hadde sex i forhold til EL? Venter dere gutt eller jente?
Gjest 5 andre Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Nope det vet jeg ikke (når jeg hadde sex i forhold til el), men det har da intet å si på kjønnet. Venter jente sies det, men det sa de på 2 ul sist oxo og det er en fin gutt jeg har :-) Jeg er av den oppfatning av at intet man foretar seg kan påvirke kjønnet jeg da, men kan jo være at jeg en gang kan bli motbevist....
Mor til en stor og en liten Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jepp!! ;-) Vet at denne lille gutt ble unnfanget helt i begynnelsen av el, så det stemmer helt med det jeg vet, at gutter blir til i begynnelsen av el og jenter på slutten av el :-)
♥lurelure♥ Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Jeg venter gutt og hadde sex den dagen jeg fikk positiv el test...
MissBenz Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 venter jente... hadde eggeløsning på en torsdag, og hadde sex mandag-torsdag 3 ganger dagen
LynxLynx Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Vi venter gutt og hadde sex hver dag i eggløsningsperioden.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Vi hadde sex på el dagen, og gyn sier det ser foreløbig ut som ei lita jente :-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Hadde el lørdag, og sex hver dag torsdag t.o.m. mandag. Vi venter gutt
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 to dager før, to dager etter , venter jente
*RutIetutt* Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Hadde mye sex hele perioden - ca annehver dag frem til en uke etter el. Venter jente.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 hadde sex el.dagen å venter jente.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 hadde sex like før, og på selve EL. vi venter jente. så her stemmer ikke den teorien om gutt før EL;)
Ioren Skrevet 9. juni 2007 #14 Skrevet 9. juni 2007 Har hørt at det er gutten som *bestemmer* kjønnet jeg, var iallefall det JM sa til meg...(Hun sa da jeg nevnte at det blir første gutt på leeeeeenge i slekta mi at; "Det kan du takke han for" og nikka mot samboeren min) Hvorfor har da min EL noe med saken å gjøre? Forøvrig har jeg ikke snøring på når jeg har EL... det har jeg faktisk aldri brydd meg om =P Husker ikke når vi hadde sex engang jeg,var kjempestressa i den perioden, på grunn av flytting og slikt.. så termin er satt ut i fra UL men vi får gutt da
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 9. juni 2007 #15 Skrevet 9. juni 2007 Jentecellene lever visstnok lengre enn guttecellene..Guttecellene er raskere..derfor overlever jentecellene ventetiden før el, mens guttecellene kan "race" ivei innover hvis de har liten tid...jaja, nå sånt:)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #16 Skrevet 9. juni 2007 Jeg ble kunstig inseminert (uten bruk av hormoner) på selve eggløsningsdagen. Vi får en jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå