Gå til innhold

dere som vet kjønnet! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere når dere hadde sex i forhold til EL?

Venter dere gutt eller jente?

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Nope det vet jeg ikke (når jeg hadde sex i forhold til el), men det har da intet å si på kjønnet. Venter jente sies det, men det sa de på 2 ul sist oxo og det er en fin gutt jeg har :-) Jeg er av den oppfatning av at intet man foretar seg kan påvirke kjønnet jeg da, men kan jo være at jeg en gang kan bli motbevist....

Skrevet

Jepp!! ;-)

Vet at denne lille gutt ble unnfanget helt i begynnelsen av el, så det stemmer helt med det jeg vet, at gutter blir til i begynnelsen av el og jenter på slutten av el :-)

Skrevet

Jeg venter gutt og hadde sex den dagen jeg fikk positiv el test...

Skrevet

venter jente... hadde eggeløsning på en torsdag, og hadde sex mandag-torsdag 3 ganger dagen

Skrevet

Vi venter gutt og hadde sex hver dag i eggløsningsperioden.

Skrevet

Vi hadde sex på el dagen, og gyn sier det ser foreløbig ut som ei lita jente :-)

Skrevet

Hadde el lørdag, og sex hver dag torsdag t.o.m. mandag. Vi venter gutt :)

Skrevet

to dager før, to dager etter , venter jente

Skrevet

Hadde mye sex hele perioden - ca annehver dag frem til en uke etter el. Venter jente.

Skrevet

hadde sex el.dagen å venter jente.:)

Skrevet

hadde sex like før, og på selve EL. vi venter jente.

så her stemmer ikke den teorien om gutt før EL;)

Skrevet

Har hørt at det er gutten som *bestemmer* kjønnet jeg, var iallefall det JM sa til meg...(Hun sa da jeg nevnte at det blir første gutt på leeeeeenge i slekta mi at; "Det kan du takke han for" og nikka mot samboeren min)

Hvorfor har da min EL noe med saken å gjøre?

Forøvrig har jeg ikke snøring på når jeg har EL... det har jeg faktisk aldri brydd meg om =P Husker ikke når vi hadde sex engang jeg,var kjempestressa i den perioden, på grunn av flytting og slikt.. så termin er satt ut i fra UL men vi får gutt da ;)

Skrevet

Jentecellene lever visstnok lengre enn guttecellene..Guttecellene er raskere..derfor overlever jentecellene ventetiden før el, mens guttecellene kan "race" ivei innover hvis de har liten tid...jaja, nå sånt:)

Skrevet

Jeg ble kunstig inseminert (uten bruk av hormoner) på selve eggløsningsdagen. Vi får en jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...