Gå til innhold

trenger hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kommet inn i veldig vanskelig situasjon.. han jeg trodde var pappaen til babyen min er ikke d. Vi fikk resultat på dna test som viste seg at en annen var det. Alle har visst om situasjonen hele tiden.. MEN aner ikke hvordan jeg skal gjøre ting med den nye pappaen.. han kjenner ikke barnet, hun er 5 mnd.. jeg kjenner ikke han noe særlig bra.. Han bor i en annen by og må ta fly for å komme hit. Vet ikke hvordan å løse dette med samvær. Hun vil jo glemme pappaen sin for hver gang om d går en mnd f.eks mellom hver gang de sees.. Uff Å huff herk å gru!!

håper noen har noen gode råd der ute!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok bare dere to må setter dere ned og prøve å komme til en enighet ang avtale om samvær.

Siden det er så stor avstand og barnet er så lite hadde jeg nok ønsker for barnets skyld at pappa'n kunne kommet på besøk til dere evt. deres hjemby slik at det ikke blir så mye reising for barnet .

Få til en avtale som dere begge to kan være fornøyd med slik at jenta deres kan bli kjent med pappa'n sin uten for mye stress og uro.

Vet ikke så mye mer jeg kan si, bare lykke til :)

Skrevet

som man reder,ligger man.....å all den negative fokus som står på disse sider om menn som har hatt noen på si!!!!

ser ikke mange som fordømmer her!!!!!!

har lyst å slenge en del komentarer her, men skal la være.....tror du skjønner selv hvor lett det er å dømme noen, plutselig så står man til kneet i dritt selv....ikke lurt nei.

Skrevet

Men i alle dager da anonym!!! At du ikke langskjems, snakk om å sparke på noen som ligger nede, noen som bruker overskriften ; Trenger hjelp...

Jeg håper for din del (og resten av norges befolkning) at du er en liten , umoden dritt unge som kommer til å bli bedre i løpet av livet. Jeg nekter å tro at voksne mennesker holder på på denne måten!!!

Til HI vil jeg bare si lykke til, sånne ting har en fin tendens til å ordne seg i løpet av årenes gang. Litt vanskelig akk nå, men på sikt kommer dere frem til en løsning som fungerer for alle.

Klem=)

Skrevet

hehe...regnet med den kom ser du... men ta å les de innleggene der mannen har vært utro og angrer så dypt å innderlig...der blir de hudflettet som idioter og det som værre er. Nei fei for egen dør...HA!!!

Skrevet

Går ut i fra at det du referer til ikke har noe med denne jentas trang for hjelp å gjøre??

Skrevet

Rart at så lenge det er en jente som trenger hjelp pga at hun har vært ute å gjort noe dumt så må det være støttende det som skrives...mens når det er menn....ja da kommer hyenene frem å glefser....

var ikke for¨å ta denne jenta...dere er snar til å støtte deres egne men ikke motsatt....

skjønner!!!

Skrevet

det står da ingen steder at hun har vært utro?

Skrevet

nei men når man ikke vet hvem som er faren engang...har hun ett jævli problem.....men bare dull med hverandre dere...værsågod

Skrevet

Nei det gjør ikke det, men det står også at hun ikke viste hvem faren var!!!!!! hadde hun holdt seg til en, hadde det ikke vært noe problem.

velger å tro du hadde støttet en mann her inne også som hadde kommet med samme problemstilling...hadde vært sammen med flere og gjort en av dem gravid...hva skulle han gjort!!!! Hadde sikker fått masse støttende ord fra de fleste han?

Skrevet

Å jeg regner med du er en premenstruell mannehater som bare liker å rakke ned på menn for å ut egen frustrasjon og eget sinne!!!! norges befolkning trenger ikke sånne som deg engang!!!

Skrevet

Nå kommer vel debatten inn i ett blindspor her....

men når det er sagt så skjønner jeg begge to....er bare å lese en del innlegg her så skjønner jeg at noen menn reagerer !!!!!

saken er vel det at det er flest kvinner inne her, til og med på pappasidene!!!! å da må vi menn regne med at det blir "rakket" ned på oss....

Skrevet

Kva er vitsen med å rakke ned på nokon eigentleg. Er ikkje heilt min greie. Og i dette tilfellet var det ei som trengte råd, ikkje å bli hakka på.

Skrevet

Okei, alle sammen!!!

Var vi ikke enige om for noen dager siden (da denne anonyme amøben med mindreverdighetskompleksene sine dukket opp) at vi IKKE kommenterer sånn drit?

Jeg er minst like provosert, men hever meg over sånn idiotskap :)

Til HI:

Pappaen til barnet mitt bor også veldig langt unna (vestlandet/nordnorge). Vi er enige om at samværet skjer her i barnets hjem, på den måten får barnet ro og får være i sine vante omgivelser når pappaen kommer. han bor her hos oss, og tar del i dagliglivet til barnet.

Han må bli kjent med henne på nytt hver gang, siden det er lenge mellom hver gang. Det er trist, men i alle fall en måte å gjøre det på...

Anbefaler deg å ta kontakt med familievernkontor for å få hjelp til å sette opp en samværsavtale dersom dere ikke blir enige.

Send meg gjerne en pm, om du vil.

klem!

Skrevet

hever deg over det ja!!!! ser det...miss perfekt...

dere er snar å komme i forsvarsposisjon når det gjelder jenter som skriver inn, men når det gjelder gutter som har gjort noe dumt så er dere som hauker å driter dem ut her....dobbeltmoralen lenge leve!!!!

Skrevet

Hei tusen takk til alle dere for støttende ord å råd! jeg skal ta kontakt med familerådgivningskontoret! Så får vi se. Men som en her sa.. Det er langt unna å hun må bli kjent med pappaen sin på ny hver gang og det er trist. Trist hun ikke får et stabilt å godt forhold til sin pappa.

Og til deg anonym som kritiserer meg for å være utro?!? Jeg har aldri vært utro mot noen. Men ja jeg gjorde feilen å ha ubeskyttet sex med to menn. Er jeg stolt over det ? Det er jeg ikke.. Men takk og pris for jeg har fått den nydelige jenta jeg har.

Alle kan gjøre feil og det kan være mange grunner til at man havner i en slik situasjon.. Tenk litt på det før du dømmer noen.. Heldigvis preller slik bare av meg!

hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...