Gå til innhold

Varer fra utland


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har bestilt varer fra utlandet over internett? Jeg har kjøpt fra babysam i Danmark og lurer fælt på når jeg kan få de varene? Gleder meg like mye som til jukaften jo ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestille mye over nettet og leveringstiden pleier å være ganske kjapp.

 

Husk forresten tollgrensen på NOK 200!

Skrevet

Om de skriver på pakken at det er en gave, og at verdien er lavere enn 200 kroner pleier det å gå bra.

 

 

Skrevet

Jeg bestilte varer for 10 dager siden, og de kommer jo aldri føler jeg..

Håpa de kom før helga jeg da, men nei da...

Veit du må betale moms på det som er over 200, men ellers takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...