Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 er i uke 35, har hele tiden en følese av at jeg må tisse, eller at jeg tisser på meg. fler som har det sånn?? holder på å bli gal. å så en ting til, her på bim står det at jeg er 36 uker på vei, mens jm sier 35, hvorfor er det s¨nn???
Lillegullet130707 Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Du er i din 36. uke, men er 35 uker på vei, skjønner du...? Det er to forskjellige måter å si det på...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 35 fullgåtte uker.. har da begynt på din 36 uke... Ikke lett dette her!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har hatt den tissetrangen periodevis. Når det gjelder ukeanvisningene skjønner jeg ikke helt at folk på alle trimestre synes dette er så vanskelig. Det er jo kjempeenkelt, dreoier seg bare om to ulike måter å si det på. Bim sier uke 36 fordi du har entret uke 36. Bak deg har du da 35 fullgåtte uker. Leger og jordmødre sier 35 + x dager, fordi de er avhengig av nøyaktigheten.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Baby presser mot blære, ganske vanlig å føle det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå