Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Den er brukt av et barn i 7 mnd. Overmadrassen kan kokevaskes, og den er bare brukt med lammeskinn over hele tiden. Madrassene er ikke gulpet på..
mayaya Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Nei. En madrass er såpass rimelig at jeg hadde gladelig betalt pengene for å føle meg trygg!
Mrs. Bouquet Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Hadde kjøpt ny, ikke for at den andre høres så veldig farlig ut, men liker å ha slike ting nytt uansett.
Maisie Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Hvis det var et søsken som hadde brukt madrassen, så hadde jeg brukt den til nr 2. Hvis det var noen jeg ikke kjente, eller utenom familien, så hadde jeg spandert på meg en ny madrass.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Ja, det hadde jeg helt greit gjort- noe annet, synes jeg, er hysteri.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Det har ikke så mye med pengene å gjøre, kjøper ny om det er det beste. Men hvor mye søppel er det greit å produsere? Tenker litt på det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå