Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hei alle sammen! Eg har termin 27 juli. Er begynt å glede meg t å holde lille gutt i armene! Skal føde i Fredrikstad. Skulle be om 'Fødselsforbredende kurs' her om dagen, men der var det fullt gitt! Skal de ikke sette opp flere kurs så alle kan få dette med seg? Det hørtes ikke bra ut at det var fullt...Valgte Fredrikstad fordi eg trudde det ville være fullt kjør i Oslo og liten tid til meg der, men nu er eg bekymret, siden det visstnok er Mange som skal 'til pers' på østsiden av fjorden... : Blir eg liggende i kø når eg skal føde...!? Ønsker alle her på BIM lykke til!
persilla med en prins Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Yes det er ganske mange som skal føde i FR.stad i sommer, men det har lovet at de skal holde alle avdelingene oppe så vi får håpe at de holder det de sier. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå