Gå til innhold

Fredrikstad i juli; blir det fullt..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Eg har termin 27 juli. Er begynt å glede meg t å holde lille gutt i armene! Skal føde i Fredrikstad.

 

Skulle be om 'Fødselsforbredende kurs' her om dagen, men der var det fullt gitt! Skal de ikke sette opp flere kurs så alle kan få dette med seg?

 

Det hørtes ikke bra ut at det var fullt...Valgte Fredrikstad fordi eg trudde det ville være fullt kjør i Oslo og liten tid til meg der, men nu er eg bekymret, siden det visstnok er Mange som skal 'til pers' på østsiden av fjorden... : Blir eg liggende i kø når eg skal føde...!?

 

Ønsker alle her på BIM lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes det er ganske mange som skal føde i FR.stad i sommer, men det har lovet at de skal holde alle avdelingene oppe så vi får håpe at de holder det de sier.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...