Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg gruegleder med...:/

Er så bekymra for at noe skal være galt. Har hatt mye vondt i magen i det siste, men bortsett fra det kjenner jeg ikke at jeg er gravid for tia...

Men samtidig så gleder jeg meg jo også, og håper alt er ok, for da vet jeg at det blir en fantastisk opplevelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også på UL i morgen, tenker litt det samme som deg.

Har ikke hatt noe spesielt vondt i magen, men ikke kjent meg noe særlig gravid i det hele tatt. Men det skal en vel bare vært glad for også..:)

har følelse av gutt og bare gutt så blir spennende å se dette her.

Skrevet

Hei, vet akkurat hvordan du har det, jeg skal selv på ultra på

tirsdag kvir meg jeg også. Men heldivis pleier jo de fleste barn å være friske. Lykke til

Skrevet

Gled deg masse!! :) Kjempe gøy å se den lille...

Jeg følte også en skrekk-blandet-fryd før jeg skulle, men det roet seg med en gang jeg så den lille på skjermen. :)

Minne for livet!

Skrevet

Phu - alt så helt fint ut - men den lille var ikke særlig samarbeidsvillig, så jeg må tilbake for å ta nye mål om et par uker. Del hadde lagt seg helt bak i ryggen min og ville absolutt ikke "bli filma"...;)

Jordmora lå nesten oppå magen min for å presse den ultralyddingsen langt nok ned, så jeg måtte til slutt spørre om hun ikke klemte sund den lille der inne - men hun påsto at de tåler mye...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...