Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 no når d er så varmt,hva har dere på babyen deres på rundt 2-3 mnd,i vognen,og har dere de oppe ute på fanget?? hva klær har dere ¨på da?? lurer veldig,synst d er så vanskelig! bor på vestlandet da!!
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 I dag har jeg hatt på ham en veldig tynn bomullsdress og solhatt. I vognen har jeg hatt et teppe (tynt ull/fleeceteppe) over. Hvis vi skal ut på tur har jeg med en ekstra jakke til ham. Men han er sjelden kald da, heller varm. Synes han er for liten til å ha på kortermet body ute, men han har det på innendørs og om natten. Han er 8 uker gammel, vi bor også på Vestlandet.
pinglo Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jenta mi har hatt lang-armet boddy og strømpe bukkse og ei tynn lue på i hele dag (har ikke hatt luen på innendørs). Når hun har sovet i vogna,så har jeg lagt dyna lett over,ikke pakket henne inn.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 takker for svar! d blåser jo litt om dagen,kan de bli forskjølt når de sitter oppe,selv om det er så varmt?? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå