lille_vims Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Sønnen min blir 3 år neste måned. Han har nå maxicosi priori sete som besteforeldre skal overta, og han skal få ett nytt. Hva velger jeg? Vil jo gjerne at han skal kunne ha det noen år.... Er han for liten til å sitte i ett sånt fra 15 kg (han har normal kroppsbygning) ? Hadde vært greit om det kunne reguleres i hvilestilling når han sovner :-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Er han 15 kilo er han ikke for liten...
mammmamia ** Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Du bør absolutt velge et putesete dersom han sitter fremovervendt (tolker det slik...)! Ville sett på det nye til Maxi Cosi - Rodi XR - et veldig bra sete! Hvor mye veier han da?
lille_vims Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 Han veier nok ikke mer enn ca 14 kg....
lille_vims Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2007 Har lest ett sted at rodi XR sete kan legges litt bakover, stemmer det?
mammmamia ** Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Da ville jeg muligens ventet med å bytte over, eller sett på f.eks. Recaro Start... Eller gi han ekstra mye smør på brødskiva fremover og så kjøpe Maxi Cosi, hehe..!
mammmamia ** Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Jepp, XR betyr Xtra Relax eller noe i den duren, betyr at det kan legges litt bakover ja :-)
lille_vims Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2007 Da får vi nok satse på rodi XR, når han blir 15 kg :-) Skal få masse is i sommer, så blir det nok snart nytt sete! Takk for tips :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå